همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر همایش گوهر علم و عفاف در زیارتگاه برگزار شد .

همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر همایش گوهر علم و عفاف در زیارتگاه برگزار شد .
تیر ۲۵, ۱۳۹۷
215 بازدید

همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) همایش گوهر علم و عفاف با حضور بانوان و دختران نوجوان این شهرستان در محل زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد. کارشناس حوزه کودک و نوجوان در این مراسم بیان کرد : گوهر حجاب صدفی است که بانوان را که همچون مروارید هستند در بر می‌گیرد و این […]

همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) همایش گوهر علم و عفاف با حضور بانوان و دختران نوجوان این شهرستان در محل زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.

کارشناس حوزه کودک و نوجوان در این مراسم بیان کرد : گوهر حجاب صدفی است که بانوان را که همچون مروارید هستند در بر می‌گیرد و این موضوع به واقع مصونیت از هر نگاه نامتعارف و نامحرم را برای بانوان به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام یوسف پور افزود: اینک در زمانی هستیم که هجمه‌های بسیاری توسط دشمنان به مسئله حجاب و عفاف صورت می‌گیرد و بانوان با رعایت بیش از پیش حجاب و عفاف تمام مواردی که دنیای استکبار و همراهانش در داخل و خارج از کشور در پی آن هستند نقش بر آب شود و نتوانند کاری از پیش ببرند.

وی ادامه داد: بانوان و دختران مادران این جامعه هستند و بسیاری از مسئولان و افرادی که اینک در مراحل بالا و در مسئولیت‌های کلیدی قرار دارند در دامن همین بانوان رشد یافته‌اند و همه ما باید این را در نظر داشته باشیم که قبل از هر چیزی در مورد تربیت خود و مبارزه با هوای نفس تلاش داشته باشیم.

حجت الاسلام یوسف پور در پایان سخنان گفت: باید این موضوع را همه ما در نظر داشته باشیم که رعایت حجاب و عفاف جزء اصلی مواردی است که دین اسلام به آن اشاره داشته است و ما به عنوان یک فرد آزاده و مسلمان بهتر است که با تمام توان به این مهم مبادرت ورزیم.

این استاد حوزه عنوان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از الگوهایی هستند که هر دختر و بانویی می‌تواند او را سرلوحه خود قرار دهد، چراکه وی در دامن امامت و خاندان نبوت پرورش یافته است.

وی افزود: این حضرت بسیار انسان وارسته و بزرگواری بودند و در علم و آگاهی نیز از تبحر خاصی برخوردار بودند و این بدین معنا است که هر بانویی می‌تواند با ورود در جامعه و رعایت کامل حجاب و عفاف و فاصله با نامحرمان ارتقاء پیدا کند و به جایی برسد که به عنوان یک فرد الگو قرار گیرد.

گفتنی است: اجرای ویژه برنامه های شاد و فرهنگی و نیز اهدای جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

گزارش تصویری