پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
دی ۱۵, ۱۴۰۲
114 بازدید

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و از محضر حضرت رضا(ع) علو درجات را برای شهدا خواستار شد. با نهایت تأسف و تأثر، واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت مظلومانه جمعی از دلدادگان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در روز میلاد حضرت زهرا(س) را به محضر حضرت […]

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و از محضر حضرت رضا(ع) علو درجات را برای شهدا خواستار شد.

با نهایت تأسف و تأثر، واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت مظلومانه جمعی از دلدادگان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در روز میلاد حضرت زهرا(س) را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدای این حادثه و عموم مسلمین و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

️این جنایت ایادی استکبار در سالروز شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام، خادم الرضا(ع)، حاج قاسم سلیمانی نشانه بارزی از اثرگذاری مکتب شهید سلیمانی و ضعف و استیصال اذناب پلید شیطان‌صفت است که حتی تاب تماشای اظهار عشق و ارادت مردم غیور ایران اسلامی به ارزش های انقلاب و مکتب این شهید بزرگوار را ندارند.

️اینجانب در جوار بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و کور، علوّ درجات را برای شهدای مظلوم این واقعه و شفای عاجل برای مجروحان عزیز را از خدای متعال خواستارم.

️ان‌شاءالله با درایت و هوشمندی سربازان غیور میهن اسلامی به زودی شاهد مجازات و انتقام این جنایت از عاملان و آمران کوردل باشیم.

برچسب‌ها:, ,