#رئیسی_مچکریم / چه حس خوبیه وقتی قدرت دست اهلش باشه +تصاویر

#رئیسی_مچکریم / چه حس خوبیه وقتی قدرت دست اهلش باشه +تصاویر
مهر ۱۵, ۱۳۹۸
132 بازدید

کاربران با راه اندازی طوفان توییتری ذیل هشتگ #رئیسی_مچکریم از اقدامات موثر و قاطعانه رئیس قوه قضاییه حمایت و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  چند ماه پس از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس قوه قضائیه، نشانه‌های تغییر و تحول مثبت در دستگاه قضایی مشاهده می‌شود. آیت الله رئیسی در چند ماه اخیر هوای تازه‌ای را در نهاد قضاوت کشور دمیده است. تغییر برخی مدیران قضایی و برخورد با مفسدین دانه درشتی که بر منابع و اموال کشور چمبره زده بودند ، نشانه‌هایی از تغییر رویه‌ها و مواضع متفاوت رییس جدید قوه قضائیه، امیدواری‌هایی برای ایجاد تحول در این نهاد کلیدی کشور ایجاد کرده است .

اقدامات مثبت و انقلابی رئیس جدیدقوه قضاییه با مفسدین و مدیرانی ناکارآمد و بعضا خائن ، با استقبال گسترده مردم همراه شده است و بار دیگر امید را به جامعه تزریق کرده است از این رو کاربران فضای مجازی با  راه اندازی  طوفان توییتر عظیمی ذیل هشتگ #رئیسی_مچکریم از اقدامات او و مدیران جدید قوه قضائیه حمایت و تشکر کردند.در ادامه تعدادی از پست هایی را که کاربران فضای مجازی با هشتگ #رئیسی_مچکریم در صفحات شخصیشان به اشتراک گذاشته اند را مشاهده می کنید.

برچسب‌ها:, , ,