پیام نماینده ترشیز بزرگ به مناسبت سالروز شهادت شهید مدرس

پیام نماینده ترشیز بزرگ به مناسبت سالروز شهادت شهید مدرس
آذر ۱۱, ۱۳۹۹
174 بازدید

?دهم آذرماه سالروز شهادت بزرگمردی است که برای همیشه، الگوی نمایندگان مجلس شد و مجلس شورای اسلامی مفتخر است که روز شهادت وی به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است.   ?آیت‌الله سیدحسن مدرس، رادمرد عرصه دین و سیاست به فرموده امام راحل، چونان ستاره‌ای بود که بر تارک دوران تاریک ظلم و ستم رضاخانی […]

?دهم آذرماه سالروز شهادت بزرگمردی است که برای همیشه، الگوی نمایندگان مجلس شد و مجلس شورای اسلامی مفتخر است که روز شهادت وی به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است.

 

?آیت‌الله سیدحسن مدرس، رادمرد عرصه دین و سیاست به فرموده امام راحل، چونان ستاره‌ای بود که بر تارک دوران تاریک ظلم و ستم رضاخانی می‌درخشید.

 

?امروز راه و نام و یاد او برای ما به یادگار مانده و برماست که او و مشی و مرام و اندیشه‌های او را چون چراغ راهی در تداوم مسیر انقلاب اسلامی قرار دهیم. انقلابی که بنیانگذار آن، خود را تحت تاثیر شخصیت شهید مدرس می‌دانست و به راستی چه خوش فرمود که: “مدرس زنده است تا تاریخ زنده است”

 

?هشتاد و سومین سالروز شهادت شهید مجاهد آیت‌الله سیدحسن مدرس را که ما در شهرستان کاشمر، مفتخر به میزبانی زیارتگاه آن شهید والامقام هستیم گرامی می‌دارم و امید آن دارم که بتوانم در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گام در راهی گذارم که شهید مدرس برای ما ترسیم فرمود و همواره مدافع حقوق ملت و پاسدار استقلال، آزادی، هویت، فرهنگ و آرمان‌های مقدس ملت انقلابی ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف ترشیز بزرگ باشیم.

 

?جواد نیک‌بین

نماینده مردم شریف شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ