پیام تقدیر و تشکر از حضور با شکوه زائرین و مجاورین در لیالی بافضیلت قدر در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره)

پیام تقدیر و تشکر از حضور با شکوه زائرین و مجاورین در لیالی بافضیلت قدر در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره)
تیر ۱۰, ۱۳۹۵
209 بازدید

  همشهريان گرامي ، زائرين و مجاورين عزيز  ضيافت الهي رمضان و فراخوان حضور بندگان بر سفره كرامت و مغفرت الهي  فرصتي بي بدليل در حيات خاكيان است و نقطه عطف آن نزول همه افلاكيان و آسمانيان در شب قدر است. ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات ، خداوند متعال را شاكر و سپاسگزاريم كه […]

 

همشهريان گرامي ، زائرين و مجاورين عزيز

 ضيافت الهي رمضان و فراخوان حضور بندگان بر سفره كرامت و مغفرت الهي  فرصتي بي بدليل در حيات خاكيان است و نقطه عطف آن نزول همه افلاكيان و آسمانيان در شب قدر است.

ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات ، خداوند متعال را شاكر و سپاسگزاريم كه توفيق درك ليالي بافضيلت قدر و ميزباني از شما ميهمانان ضيافت الهي و شب زنده داران مومن و خداجوي ، زائران و مجاوران زیارتگاه شهید ایت الله مدرس ره نصيبمان گشت تا بتوانيم  با همراهي و همدلي جمع كثيري از خادمان مردم دردستگاههاي اجرائي، نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان، اصحاب رسانه و همت والا و حضور ماندگار شما مردم فهيم شهرستان اين آئين معنوي را با شكوه كم نظير برگزار نمائيم.

رجاء واثق داريم، كه عنايتي خاص از سرچشمه رأفت امام مهرباني ها حضرت علي بن موسي الرضا(ع) ما را در توفيق اين ميزباني يار و همراه بوده است.

اكنون به شكرانه اين حضور رشك برانگيز و روشن، به رسم ادب و به استناد حديث گهربار ولي نعمتمان حضرت امام رضا(ع) « مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ » لازم مي دانيم از حضور با شكوه شما دلدادگان حريم ولايت در آئين معنوي ليالي با فضيلت قدر (رمضان المبارك ۱۴۳۷ هـ ق) و همچنين ترتيل جزء خواني قرآن كريم سپاسگزاري نموده ،ان شاء ا… در ظل توجهات حضرت حق و صاحب الامر حضرت بقيه ا… الاعظم امام زمان(عج) بتوانيم در بزرگترين همايش جهان اسلام (عيد سعيد فطر) عید پاداش گرفتن یک ماه روزه داري و عبوديت به درگاه احديت ديگر بار ميزبان شما خوبان بوده و به درگاهش سجده شكر به جاي آوريم. ان شاء ا…

 

روابط عمومی موسسه استانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید ایت الله مدرس (ره)