ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در زیارتگاه شهید مدرس(ره) برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در زیارتگاه شهید مدرس(ره) برگزار می‌شود
بهمن ۱۵, ۱۳۹۴
165 بازدید

    همزمان با فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر، برنامه‌های فرهنگی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی مؤسسه ، مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) هدف از برگزای این برنامه های فرهنگی را پاسداشت آرمان‌های شهدای […]

 

 

همزمان با فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر، برنامه‌های فرهنگی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه ، مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) هدف از برگزای این برنامه های فرهنگی را پاسداشت آرمان‌های شهدای گرانقدر و حماسه‌ساز دوران انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حمزه سپهریان تصریح کرد: مراسم‌های سخنرانی بین نماز مغرب و عشاء زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) با هدف آشنایی بیشتر عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با آرمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول دهه فجر برگزار خواهد شد که در آن کارشناسان برجسته دینی به تبین جایگاه انقلاب اسلامی و اهمیت آن خواهند پرداخت.

وی از برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا کاشمر با عنوان «میهمانی لاله‌ها» خبر داد و افزود: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگان و جمعی از مسئولان استانی در ۱۵ بهمن ساعت ۱۶ در گلزار شهدای کاشمر برگزار می شود.
سپهریان تاکید کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فجرآفرین و هدیه به روح بنیانگذار انقلاب اسلامی «کرسی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم» با حضور قاریان برجسته، ۱۹ بهمن ساعت ۱۶ در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار خواهد شد.

مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) تصریح کرد: آیین تکبیرگویان نیز همزمان با شب ۲۲ بهمن در زیارتگاه شهید مدرس(ره) انجام خواهد شد و مراسم ویژه یوم الله ۲۲ بهمن نیز با حضور کارکنان، خدام افتخاری زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) و عموم مردم برگزار می شود.