همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز شهرستان کاشمر در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .

همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز شهرستان کاشمر در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .
آذر ۱۴, ۱۳۹۵
177 بازدید

این مراسم با حضور فرماندار ، مدیرعامل مؤسسه ، جمعی از مسئولین شهرستان ، مدیریت آموزش و پرورش ، مدیران آموزشگاهها و دانش آموزان ممتاز شهرستان در جوار زیارتگاه اسوه دیانت و سیاست شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد . در ابتدای این مراسم مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) ضمن تجلیل از دانش‌آموزان […]

این مراسم با حضور فرماندار ، مدیرعامل مؤسسه ، جمعی از مسئولین شهرستان ، مدیریت آموزش و پرورش ، مدیران آموزشگاهها و دانش آموزان ممتاز شهرستان در جوار زیارتگاه اسوه دیانت و سیاست شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .
در ابتدای این مراسم مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) ضمن تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و ممتاز کاشمر در رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی اظهار داشت : کتابخانه مجتمع فرهنگی شهید مدرس با داشتن بیش از ۲۲ هزار عضو فعال ، بیش از ۷۰ هزار جلد کتاب و ۹ هزار منبع دیجیتال بزرگ‌ترین کتابخانه در منطقه است که دانش‌آموزان ، دانشجویان، معلمان، اساتید و محققان با حضور در آن از ظرفیت و محتوای آن استفاده می‌کنند .
یعقوبی با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان کاشمری در کسب عناوین مختلف استانی و کشوری خاطرنشان کرد : تمامی دانش‌آموز نخبه و نمونه‌ای که در این مراسم تجلیل می‌شوند می‌توانند به‌صورت رایگان عضو کتابخانه مجتمع فرهنگی شهید مدرس شوند و از کتب و منابع آن استفاده کنند .
ایشان ضمن آمادگی این مجتمع در برگزاری دوره های آموزشی و علمی به منظور ارتقای سطح علمی و نخبه پروری دانش‌آموزان شهرستان تصریح کرد : در صورت استقبال دانش‌آموزان می‌توانیم با دعوت از اساتید و کارشناسان استانی و کشوری زمینه طرح مباحث علمی و ارتقای سطح علمی نوجوانان و جوانان  را فراهم کنیم .
 مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) با تأکید بر این‌که کمبود منابع نباید مانع از بروز و ظهور استعدادهای علمی شود بلکه بایستی در سایه تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط زمینه تقویت بنیه فرهنگی و علمی فراهم شود افزود : امیدواریم با تعاملی که با آموزش‌وپرورش داشتیم همچون گذشته بتوانیم خدمات مطلوبی به دانش‌آموزان شهرستان ارائه دهیم .
لازم به توضیح است در این همایش از ۳۲۵ دانش آموز شهرستان کاشمر در رشته های مختلف شامل حفظ و قرائت و ترتیل قرآن کریم ، اذان ، مفاهیم قرآن ، سرود ، شعر ، نمایش ، طراحی ، بازی های رایانه ای ، مطالعه و تحقیق ، طراحی آرم ، فیلم کوتاه ، دست سازه ها ، فعالیتهای آزمایشگاهی ، فوتسال ، والیبال ، تکواندو ، المپیادهای ادبیات ، ریاضی و فیزیک ، زیست و شیمی ، مداحی و محاسبات ذهنی در که در سطح استان و کشور مقام کسب نموده اند با اهدای جوایزی و تندیس تجلیل بعمل آمد .