مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر و یادواره ۲۳ شهید کاشمر در عملیات بیت المقدس در زیارتگاه شهید مدرس(ره) برگزار شد .

مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر و یادواره ۲۳ شهید کاشمر در عملیات بیت المقدس در زیارتگاه شهید مدرس(ره) برگزار شد .
خرداد ۳, ۱۳۹۵
291 بازدید

      همزمان به میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و سالروز حماسه غرور آفرین فتح خرمشهر مراسم گرامیداشت شهدای شهرستان کاشمر در عملیات بیت المقدس با سخنرانی سردار گرمه ای ، رئیس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا(ع)  و با حضور مسئولین شهرستان ، نیروی های نظامی و […]

 

 

 

همزمان به میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و سالروز حماسه غرور آفرین فتح خرمشهر مراسم گرامیداشت شهدای شهرستان کاشمر در عملیات بیت المقدس با سخنرانی سردار گرمه ای ، رئیس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا(ع)  و با حضور مسئولین شهرستان ، نیروی های نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهداء در جوار زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .
سردار گرمه ای در این مراسم ضمن تبریک این ایام خجسته و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با اشاره به حماسه آفرینی های رزمندگان غیور اسلام در این عملیات بیت المقدس ، اظهارداشت : دستاوردهای عظیم نظامی جمهوری اسلامی امروزه دلهره عجیبی دردل دشمنان این انقلاب انداخته است ،اما این همه چیز نیست،بلکه تفکر بسیجی پشتوانه معنوی این حرکت عظیم است ، بیشتر ازهمه،دشمنان را به هراس انداخته است.
ایشان خاطر نشان کرد : به همت جوانان برومند انقلاب اسلامی و با استفاده از توان داخلی ، بنیه نظامی و دفاعی ما در جهان بی نظیر است که الحمدالله علاوه بر توان موشکی، قدرت ما در دریا و هوا و در زمین به قدری زیاد هست که هیچ یک از کشورهای دنیا جرأت تجاوز به ما را ندارند و همین اقتدار نظامی باعث شده که به گزارش خود آمریکائیها ایران بعنوان قدرتمندترین کشور به لحاظ نظامی در منطقه محسوب گردد ولی آن چیزی که باعث شده است امروز ما این اقتدار را در جهان داشته باشیم بخاطر همین روحیه انقلابی است.
وی ضمن اشاره به اینکه امروز جوانان تا پیشکسوتان ما داوطلب دفاع از حرم هستند افزود: بحث نفوذ یک بحث بسیار جدی از اول انقلاب بوده است و امروز تشدید شده است. دشمنان می خواهند نفوذ کنند و ما را از درون متلاشی کنند. روحیه انقلابی و ایثارگری و جهادی است که می توان منافذ نفوذ را کور کند و چشم فتنه را در بیاورد.
رئیس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا(ع)  تأکید کرد : رمز موفقیت و پیروزی بصیرت و پشتیبانی از ولایت فقیه است .