مراسم جشن اختتامیه کلاسهای قرآنی مهد الرضا مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره)

مراسم جشن اختتامیه کلاسهای قرآنی مهد الرضا مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره)
خرداد ۱۲, ۱۳۹۲
266 بازدید

      این مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، مدیرعامل موسسه ، مربیان و والدین نوآموزان در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۲/۳/۱۲ در سالن مجتمع فرهنگی سرو برگزار شد .قرائت قرآن توسط نونهالان همراه با حاملان قرآنی، پخش سرود جمهوری اسلامی و سرود ایران ، قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) ، اجرای […]

 

 

 

این مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، مدیرعامل موسسه ، مربیان و والدین نوآموزان در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۲/۳/۱۲ در سالن مجتمع فرهنگی سرو برگزار شد .
قرائت قرآن توسط نونهالان همراه با حاملان قرآنی، پخش سرود جمهوری اسلامی و سرود ایران ، قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) ، اجرای سرود امام رضا(ع) ، شعر حجاب ، نمایش اسراف و کوثر ، دکلمه و سرود مهدالرضا از جمله برنامه های نوآموزان در مراسم اختتامیه بود .
در این مراسم معنوی مدیر عامل مؤسسه ضمن خیر مقدم به اولیاء و تقدیر و تشکر از مربیان ، پرورش نونهالان بر اساس تعالیم قرآنی در کلاسهای مهدالرضا کاری بزرگ و ارزشمند خواندند . ایشان در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های فرهنگی در بخش مهدالرضا در شهرستانهای طبس، کاشمر، قاین و بشرویه پرداختند .
در پایان نیز هدایایی به رسم یادبود به نونهالان اهداء گردید . لازم به توضیح است تعداد ۱۶۰ نوآموز در سال ۹۲-۹۱ در کلاسهای مهدالرضا علوم قرآن و احادیث را فرا گرفته اند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همزمان با برگزاری این مراسم کاردستی ها و واحد کارهای نوآموزان در ورودی سالن به نمایش درآمد .