مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد شهادت شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد شهادت شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار می‌شود
آذر ۹, ۱۳۹۶
181 بازدید

مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد شهادت شهید آیت الله مدرس(ره) در جوار بارگاه این عالم ربانی در کاشمر برگزار می‌شود. مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) با بیان این خبر گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و حجت الاسلام […]

مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد شهادت شهید آیت الله مدرس(ره) در جوار بارگاه این عالم ربانی در کاشمر برگزار می‌شود.
 مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) با بیان این خبر گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این مراسم از کتاب«اندیشه‌های اقتصادی شهید آیت الله مدرس(ره)» رونمایی خواهد شد و فاز دوم کتابخانه شهید مدرس(ره) نیز افتتاح می‌شود.
سپهریان با اشاره به برگزاری مراسم قرائت دعای ندبه کشوری در صبح روز شهادت شهید آیت الله مدرس(ره) عنوان کرد: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) ادامه داد: قرائت دعای پر فیض ندبه توسط رضا نبوی، مداح برجسته کشوری انجام می‌شود که این مراسم به طور زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
سپهریان اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه توسط حجت الاسلام و المسلمین طباطبائی امام جمعه شهر کاشمر در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) را از دیگر برنامه‌های سالروز شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر عنوان کرد.
وی با اشاره به پخش برنامه تلویزیونی «عطر عاشقی» از زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره)  افزود: این برنامه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان، حاج احمد نیکبختیان، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) اجرا خواهد شد و به طور زنده ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ از شبکه‌های پنج سیما و خراسان رضوی پخش می‌شود.
سپهریان ادامه داد: در راستای تبیین شخصیت شهید آیت الله مدرس(ره) برای جوانان برنامه‌های مختلف از جمله گفتمان‌های دینی پیرامون اندیشه‌های شهید مدرس(ره) در مدارس سطح کاشمر در حال برگزاری است و مسابقه اینترنتی«اسوه فقاهت و سیاست؛ شهید آیت الله مدرس(ره)» و محفل ادبی شب شعر «آقای شهید» با حضور شاعران برجسته کشوری و با همکاری موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
وی برگزاری همایش پیاده‌روی با حضور ورزشکاران ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی، غبارروبی مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به‌ویژه شهید آیت‌الله مدرس(ره) و محفل انس با قرآن کریم را از جمله برنامه‌های اجرا شده در راستای معرفی شخصیت، جایگاه و اندیشه‌های این عالم مبارز  برشمرد.