قائم مقام توليت آستان قدس رضوي خبر داد؛ توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی در شهرهای موقوفه‌دار

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي خبر داد؛ توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی در شهرهای موقوفه‌دار
دی ۲۸, ۱۳۹۶
179 بازدید

قائم مقام توليت آستان قدس رضوی گفت: با توجه به تأكيدات رهبر معظم انقلاب در منشور ٧ گانه، توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و درماني در شهرستان‌های موقوفه دار را با جديت دنبال مي‌كنيم .به گزارش آستان نيوز، سيد مرتضي بختياری در بازديد از مجموعه‌های وابسته به آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) در شهرستان […]

قائم مقام توليت آستان قدس رضوی گفت: با توجه به تأكيدات رهبر معظم انقلاب در منشور ٧ گانه، توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و درماني در شهرستان‌های موقوفه دار را با جديت دنبال مي‌كنيم .
به گزارش آستان نيوز، سيد مرتضي بختياری در بازديد از مجموعه‌های وابسته به آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) در شهرستان طبس اظهار داشت: با دستور توليت معزز آستان قدس رضوی ايجاد زيرساخت‌ها و امكانات رفاهی براي ٥ ميليون زائر بارگاه منور رضوی كه از مسیر شهرستان‌های استان خراسان جنوبي به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، در حال انجام است.
وي تصريح كرد: محروميت زدایی و ايجاد اشتغال پايدار براي اقشار مستضعف و كم درآمد جامعه نيز از اولويت‌هاي آستان قدس رضوی در دوره جديد است.
شايان ذكر است، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي پس از زيارت مرقد مطهر حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) و اداي احترام به شهدای مدفون در اين آستان مبارك، با جمعي از مسئولان فرهنگی و اجرايي شهرستان‌های طبس، ديهوك، بشرويه و عشق آباد ديدار كرد.
وي همچنين از مجموعه‌های هتل و بوستان حضرت، دبستان شكوفه‌های رضوی، باغ زيتون و مجتمع دامپروری صنعتي آستان مبارك حضرت حسين بن موسی الكاظم(ع) ديدن و از نزديك روند اجرای امور را پيگيری كرد.