زیارتگاه شهید مدرس(ره) آماده پذیرایی از میهمانان مراسم بزرگداشت آقای شهید در کاشمر

زیارتگاه شهید مدرس(ره) آماده پذیرایی از میهمانان مراسم بزرگداشت آقای شهید در کاشمر
آذر ۸, ۱۳۹۶
357 بازدید

مدیر مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس گفت: در آستانه نزدیک شدن به دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس(ره) فضای مجموعه زیارتگاه آقای شهید آماده پذیرایی از میهمانان مراسم هشتادمین سالگرد این بزرگمرد عرصه دین و سیاست قرار گرفت.محمد یعقوبی با اشاره به انجام فعالیت ها و اقدامات انجام شده پیرامون فضاسازی در […]

مدیر مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس گفت: در آستانه نزدیک شدن به دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس(ره) فضای مجموعه زیارتگاه آقای شهید آماده پذیرایی از میهمانان مراسم هشتادمین سالگرد این بزرگمرد عرصه دین و سیاست قرار گرفت.
محمد یعقوبی با اشاره به انجام فعالیت ها و اقدامات انجام شده پیرامون فضاسازی در مجموعه زیارتگاه افزود: رنگ آمیزی، تنظیف، بازسازی فضای سبز، نصب بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی و آماده کردن جایگاه و سالن محل برگزاری مراسم از جمله این فعالیت هاست.
وی با بیان این که پنجشنبه شب با حضور اقشار مردم کاشمر نوای روحبخش دعای کمیل در زیارتگاه طنین انداز خواهد شد ابراز داشت: در صبح جمعه و سالروز شهادت آیت الله مدرس(ره)، دعای پرفیض ندبه به همراه سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی از جوار زیارتگاه این مجاهد خستگی ناپذیر از شبکه اول سیما به طور زنده پخش خواهد شد.
مدیر مجتمع فرهنگی کاشمر یادآور شد: نماز جمعه این هفته کاشمر که در جوار مرقد آقای شهید برگزار خواهد شد حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد ونایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران قبل از خطبه ها سخنرانی می کند.
یعقوبی خاطر نشان کرد: برنامه عطر عشقی نیز با حضور حجت الاسلام پناهیان در ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه پنج سراسری سیما از زیارتگاه شهید مدرس(ره) به روی آنتن می رود.