زائرمحوری مهم‌ترین اصل در خدمت‌رسانی مجتمع‌های میان‌راهی است

زائرمحوری مهم‌ترین اصل در خدمت‌رسانی مجتمع‌های میان‌راهی است
اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
216 بازدید

    به گزارش آستان‌نیوز، حمزه سپهریان در افتتاحیه هفتمین گردهمایی متصدیان نمازخانه‌های میان‌راهی امام رضا(ع) عنوان کرد: همه ساله زائران بسیاری در مسیر تشرف به بارگاه منور حضرت ثامن‌الحجج(ع)، برای استراحت در مجتمع‌های میان‌راهی امام رضا(ع) اقامت می‎کنند.وی افزود: برای ارتقای سطح خدمات در این مجتمع‌ها، همه ساله در آستانه سال نو همایشی به […]

 

 

به گزارش آستان‌نیوز، حمزه سپهریان در افتتاحیه هفتمین گردهمایی متصدیان نمازخانه‌های میان‌راهی امام رضا(ع) عنوان کرد: همه ساله زائران بسیاری در مسیر تشرف به بارگاه منور حضرت ثامن‌الحجج(ع)، برای استراحت در مجتمع‌های میان‌راهی امام رضا(ع) اقامت می‎کنند.
وی افزود: برای ارتقای سطح خدمات در این مجتمع‌ها، همه ساله در آستانه سال نو همایشی به منظور گردهمایی و یک‌پارچه‌سازی خدمات برگزار می‎شود.
سپهریان اظهار کرد: تمامی اهتمام و تلاش مؤسسه آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) در این گردهمایی بر زائرمحوری و هم‌چنین ارتقای سطح آگاهی و دانسته‌های علمی استوار است.
وی چگونگی احترام کردن و عزت‌مداری زائران را مهم‌ترین دغدغه ستاد نمازخانه‌داران میان‌راهی دانست و گفت: در این گردهمایی تلاش شده تا نیازها و دانسته‌های علمی مجتمع‌های میان‌راهی بازخوانی و آداب تکریم زائران بارگاه منور رضوی دنبال شود.
حمزه سپهریان تصریح کرد: استقبال و بدرقه زائران در این مجتمع‌ها بسیار حیاتی است و به این منظور، ارتقای سطح آگاهی‌ و دانسته‌های علمی متصدیان را در دستور کار داریم و مسائل تخصصی چون بهداشت محیط، حفظ نظم و… را پیگیری می‌کنیم.
مدیرعامل مؤسسه آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) همچنین از برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای نخستین بار و ارائه گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان در این گردهمایی خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم حداکثر بهره‌وری از این نشست صورت بگیرد تا با ارتقای سطح توانمندی‌ها و نیز ایجاد انرژی مضاعف در کارکنان این مجتمع‌ها، میزبان خوبی برای زائران بهار ۹۶ باشیم