دیدار مدیر عامل مؤسسه با فرماندار شهرستان

دیدار مدیر عامل مؤسسه با فرماندار شهرستان
شهریور ۲۴, ۱۳۹۵
176 بازدید

  در  این دیدار مدیر عامل مؤسسه ضمن تبریک انتصاب شایسته به عنوان فرماندار جدید شهرستان کاشمر ، گزارشی از فعالیتهای مؤسسه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) ارائه نمود .سپهریان خاطر نشان کرد : با توجه به اينكه شهيد مدرس (ره) به عنوان يك شخصيت ملي مطرح است ، […]

 

در  این دیدار مدیر عامل مؤسسه ضمن تبریک انتصاب شایسته به عنوان فرماندار جدید شهرستان کاشمر ، گزارشی از فعالیتهای مؤسسه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) ارائه نمود .
سپهریان خاطر نشان کرد : با توجه به اينكه شهيد مدرس (ره) به عنوان يك شخصيت ملي مطرح است ، همه ساله علاوه بر زائرين ، شخصیت ها و مسئولین کشوری در این مکان مقدس حضور می یابند . در این مجموعه علاوه  برتعمیق امر زیارت و خدمات فرهنگی و رفاهی نیازهای دیگر از جمله امنیت ، نظافت و بهداشت در حد عالی ، برخورد شایسته اسلامی خادمین و پرسنل ، محیط باصفا و… نیز مورد توجه قرار گرفته که خوشبختانه همین عوامل سبب شده شهرستان کاشمر به منطقه جذب گردشگری دینی تبدیل شود .
ایشان ابراز امیدواری کرد : مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) با همکاری فرمانداری  شهرستان بتواند نسبت به خدمات رفاهی و فرهنگی مناسبی در خور شأن زائرین و مجاورین آقای شهید ارائه نماید .
در ادامه این دیدار مهندس فرهادی فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از آستان قدس رضوی که خدماتی بی نظیری را در مجموعه فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) به مسافرینی که به دومین شهر زیارتی استان سفر می نماید ارائه میکند ، خاطر نشان کرد : شخصیت آیت ا… مدرس(ره) به عنوان یک شخصیت ملی و فراجناحی به عنوان الگوی استعمار ستیزی با افکار و اندیشه های نابش می طلبد همه اندیشمندان ، نویسندگان ، پژوهشگران و صاحبان علم در راستای معرفی این شهید بزرگوار گام بردارند .  
در پایان نیز در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت آیت ا… مدرس(ره) با حضور مسئولین کشوری در آذرماه سال جاری تبادل نظر گردید .