دیدار خدام و کارکنان موسسات آستان قدس رضوی در کاشمر با امام جمعه محترم شهرستان

دیدار خدام و کارکنان موسسات آستان قدس رضوی در کاشمر با امام جمعه محترم شهرستان
شهریور ۷, ۱۳۹۳
301 بازدید

  در آغاز دهه کرامت جمعی از کارکنان مؤسسات آستان قدس رضوی در کاشمر و خدام افتخاری زیارتگاه با امام جمعه کاشمر دیدار نمودند . در این دیدار مدیرمجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) با تبریک ایام دهه کرامت ، ضمن ارائه گزارشی از برنامه های زیارتگاه این شهید بزرگوار اظهار داشت : مجتمع فرهنگی […]

 

در آغاز دهه کرامت جمعی از کارکنان مؤسسات آستان قدس رضوی در کاشمر و خدام افتخاری زیارتگاه با امام جمعه کاشمر دیدار نمودند .

در این دیدار مدیرمجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) با تبریک ایام دهه کرامت ، ضمن ارائه گزارشی از برنامه های زیارتگاه این شهید بزرگوار اظهار داشت : مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تحت مدیریت توانمند اسلامی حضرت آیت ا… واعظ طبسی تولیت عظمای آستان قدس رضوی در تعامل سازنده با سایر ارگانها و نهادهای شهرستان گامهای مؤثری در راستای اشاعه فرهنگ رضوی برداشته است .
یعقوبی در ادامه سخنان خود دهه کرامت را فرصتی برای آشنایی بیشتر با خاندان رسالت و درس‌آموزی از آنان و مظهر ابراز ارادت به خاندان عصمت و طهارت دانست و خاطر نشان کرد : ۱۲ برنامه فرهنگی در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) جهت این ایام برای گروههای سنی مختلف در نظر گرفته شده است .
سپس صفرزاده مدیر مجتمع های میان راهی امام رضا(ع)  با ارائه گزارشی از عملکرد مجتمع های فرهنگی – رفاهی امام رضا(ع) تأکید کرد :  این مجتمع ها با هدف ايجاد مكانی مناسب جهت اداي فرائض ديني  تسهيلات و امكانات رفاهي و بهداشتي احداث ، تا زائران حضرت ثامن الحجج(ع) با اطمينان خاطر در مسير راهشان تردد نموده و از تسهيلات فراهم شده استفاده نمايند .
در ادامه حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه کاشمر در سخنانی  اظهار داشت : کار در مجموعه های منتسب به حضرت رضا(ع) توفیق بزرگی است که خداوند به شما ارزانی داشته است . در ادامه ایشان با بیان سجایای اخلاقی  آیت ا… مدرس(ره) ، این شهید بزرگوار را سرمشق و الگوی امام راحل خواند که انقلابی به این عظمت را بنیان نهاد .

امام جمعه کاشمر در پایان سخنان خود از حضرت آیت ا… واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان خراسان و تولیت عظمای آستان قدس رضوی که به زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) عنایت ویژه ای دارند و این مکان مقدس امروز به برکت مدیریت توانمند ایشان به مرکزی فرهنگی ، علمی و مذهبی در سطح منطقه تبدیل شده تقدیر و تشکر نمود .