برنامه‌های فرهنگی تبلیغی زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(رحمه الله علیه) در دهه پایانی ماه صفر تشریح شد.

برنامه‌های فرهنگی تبلیغی زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(رحمه الله علیه) در دهه پایانی ماه صفر تشریح شد.
آبان ۷, ۱۳۹۶
294 بازدید

با توجه به در پیش بودن ایام حزن و اندوه اربعین حسینی، سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) و ذراری پاکشان حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و حضرت امام رضا(علیه السلام)، برنامه‌های فرهنگی تبلیغی زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) در دهه پایانی ماه صفر تشریح شد.       بنا به گزارش […]

با توجه به در پیش بودن ایام حزن و اندوه اربعین حسینی، سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) و ذراری پاکشان حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و حضرت امام رضا(علیه السلام)، برنامه‌های فرهنگی تبلیغی زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) در دهه پایانی ماه صفر تشریح شد.

 

 

 

بنا به گزارش روابط عمومی موسسه، سپهریان مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(علیه السلام) و زیارتگاه شهید مدرس(رحمه الله علیه) اظهار داشت: ارائه الگوهای رفتاری اهل‌بیت(علیهم السلام) در سایه تبیین شخصیت نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله)، حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و همچنین ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) به‌عنوان اسوه حسنه به‌ویژه برای نسل نوجوان و جوان و همچنین ارائه خدمات فرهنگی تبلیغی به زائرین و مجاورین از رویکردهای این ویژه برنامه‌ها خواهد بود .

سپهریان خاطر نشان کرد:  قرائت زیارت اربعین، مرثیه سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) و سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین روحانی مقدم از وعاظ و سخنرانان حرم مطهر رضوی به مدت سه شب از جمله برنامه های ایام اربعین است .

وی تصریح کرد: همزمان با ایام رحلت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) و شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، مراسم عزاداری از ۲۴ آبان ماه به مدت ۵ شب همراه با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین صابر و مرثیه سرایی علی کارگر از مداحان حرم مطهر رضوی در زیارتگاه این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد .

مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(علیه السلام) و زیارتگاه شهید مدرس(رحمه الله علیه) افزود: در صبح روز شهادت حضرت امام رضا(علیه السلام)‌ همایش پیاده روی  با عنوان «در سوگ خورشید» با حضور بانوان از شهر کاشمر و روستاهای همجوار به سمت زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار و در سالن اجتماعات زیارتگاه به عزاداری و سوگواری می پردازند.

سپهریان تأکید کرد: از برنامه های دیگر این ایام می توان به اجرای نمایشنامه حکایت آفتاب با موضوع سیره و زندگانی حضرت امام رضا(علیه السلام) در دهه آخر صفر در محل زیارتگاه ویژه دانش آموزان و مدارس، ویژه برنامه «قصه های آسمانی» جهت ایام شهادت حضرت رضا(علیه السلام) با حضور کودکان مراکز پیش دبستانی در خصوص معرفی آن امام رئوف و قرائت زیارت حضرت رسول از بعید در روز رحلت جانسوز رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) همزمان با دعای پر فیض ندبه اشاره کرد.

روابط عمومی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(علیه السلام) و زیارتگاه شهید مدرس(رحمه الله علیه)