مراسم معارفه مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در مشهد مقدس برگزار شد

مراسم معارفه مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در مشهد مقدس برگزار شد
بهمن ۵, ۱۳۹۹
540 بازدید

مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین دکتر عطاران طوسی مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش روابط عمومی موسسه، در این مراسم که با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز گردید ابتدا دکتر خلیل زاده مشاور و رئیس […]

مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین دکتر عطاران طوسی مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه، در این مراسم که با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز گردید ابتدا دکتر خلیل زاده مشاور و رئیس دفتر ریاست سازمان علمی و فرهنگی ضمن خیرمقدم به ساختار جدید آستان قدس رضوی اشاره و به نگاه کاربردی در طراحی و پیاده سازی این ساختار پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدوی مهر ریاست محترم سازمان علمی و فرهنگی ضمن تقدیر از زحمات مدیران سابق و تبریک انتصاب مسئولان جدید، سیاست های کلان آستان قدس رضوی را تبیین نمود.

خطیب مراسم، تبعیت موسسات و نهادهای آستان قدس رضوی از این سیاست ها را الزامی دانست و افزود: ماموریت‌های سازمان علمی و فرهنگی طبق این سیاست ها تهیه شده و لازم است برنامه‌ها پیش رو با ماموریت‌های سازمان تطبیق داده شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدوی مهر از زحمات ۴۲ ساله آقای سید حسن صفاریان تجلیل و ایشان را شناسنامه آستان قدس رضوی و مورد وثوق مقام معظم رهبری خواند.

رئیس سازمان علمی و فرهنگی از تلاش های آقای قاسم‌زاده معاون موسسه و خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین رئوف سیدنژاد مدیرعامل فقید موسسه تجلیل نمود.

پخش کلیپ با موضوع خدمات دو ساله حجت الاسلام و المسلمین رئوف سیدنژاد مدیرعامل فقید موسسه همراه با پخش مصاحبه مسئولان عالی رتبه آستان قدس رضوی با موضوع شخصیت ایشان از دیگر برنامه های این محفل معنوی بود.

اهدای حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر عطاران طوسی مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی همراه با ۱۱ نفر از مسئولین سازمان علمی و فرهنگی توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدوی مهر پایان بخش این مراسم بود.

گزارش تصویری