جلسه انجمن ادبی رضوی در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .

جلسه انجمن ادبی رضوی در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .
بهمن ۴, ۱۳۹۷
131 بازدید

جلسه انجمن ادبی رضوی وابسته مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و با حضور جمعی از شاعران آیینی جوان و پیش‌کسوت در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد . این محفل شاعرانه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سپس جمعی از شعرای آئینی کاشمر به شعرخوانی در وصف حضرت […]

جلسه انجمن ادبی رضوی وابسته مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و با حضور جمعی از شاعران آیینی جوان و پیش‌کسوت در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .

این محفل شاعرانه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سپس جمعی از شعرای آئینی کاشمر به شعرخوانی در وصف حضرت شمس‌الشموس و دیگر ائمه معصومین(ع) پرداختند.

گفتنی است؛. انجمن ادبي رضوی با هدف ارتقای شعر رضوی ، محفل عرض ارادت اديبان و شاعران ولايي خطه خراسان به پيشگاه حضرت امام رضا (علیه السلام) بوده و با برگزاري جلسات ماهانه شعرخواني در زیارتگاه اسوه فقاهت و سیاست شهید آیت ا… مدرس(ره) ميزبان گلواژه هاي شعر شاعران و دلدادگان حضرتش مي گردد . اين انجمن علاوه بر آن كه وجود شعرايي برجسته را در سبقه خود محفوظ داشته ، ‌تلاش دارد تا استعدادهاي بالقوه و جوان را در اين راستا شناسايي ،‌ شكوفا  و بارور نمايد
از ديگر فعاليت هاي انجمن ادبي رضوی مي توان به برگزاري شب هاي شعر ، شب هاي داستان خواني ،‌ جلسات نقد و بررسي كتاب و نيز پژوهش ،‌ گردآوري و تاليف كتاب در حوزه شعر ،‌ ادبيات داستاني ، نمايشنامه و فيلمنامه اشاره داشت .

گزارش تصویری