نشست بصیرت‌افزایی به‌مناسبت بزرگداشت حماسه نه دی

نشست بصیرت‌افزایی به‌مناسبت بزرگداشت حماسه نه دی
دی ۱۱, ۱۴۰۰
186 بازدید

هم‌زمان با بزرگداشت حماسه نه دی نشست تخصصی خانواده و آسیب‌های رسانه از سوی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) برگزار گردید. به‌گزارش روابط‌عمومی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) هم‌زمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و بزرگداشت حماسه نه دی نشست تخصصی با موضوع خانواده و آسیب‌های رسانه با حضور پرشور مردم برگزار […]

هم‌زمان با بزرگداشت حماسه نه دی نشست تخصصی خانواده و آسیب‌های رسانه از سوی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) برگزار گردید.

به‌گزارش روابط‌عمومی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) هم‌زمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و بزرگداشت حماسه نه دی نشست تخصصی با موضوع خانواده و آسیب‌های رسانه با حضور پرشور مردم برگزار گردید. در این مراسم ریاست سازمان تبلیغات شهرستان کاشمر حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین صداقتی به‌عنوان سخنران نشست تخصصی به اهمیت و جایگاه باارزش خانواده اشاره کردند و بیان نمودند: خانواده متعالی و رشدیافته خانواده‌ای است که رویکردش ایمان به خدا، امید و تربیت صحیح است. ایشان فضای مجازی را یکی از عوامل تغییر رویکرد خانواده دانست و اظهار داشت: کاهش تعداد فرزندان، تغییر نقش زن و شوهر و دگرگونی نقش زنان در اجتماع از پیامدهای رسانه بر کانون خانواده است.

ایشان در ادامه نیز افزود: سواد رسانه، مدیریت وقت و نگاه نقادی به پیام‌های رسانه‌ای از مهم‌ترین راهکارهای مدیریت رسانه است.
در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب، اکران فیلم به‌همراه اجرای سرود توسط گروه سرود وصال زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس برگزار گردید.

 

گزارش تصویری