مراسم شب میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در زیارتگاه شهیدآیت ا… مدرس (ره) برگزار گردید.

مراسم شب میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در زیارتگاه شهیدآیت ا… مدرس (ره)  برگزار گردید.
بهمن ۳, ۱۴۰۰
294 بازدید

به‌گزارش روابط‌عمومی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) بمناسبت میلاد با سر سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن، مراسم جشن میلاد همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین فیض آبادی (از سخنرانان حرم مطهر رضوی) ، ضمن اشاره به […]

به‌گزارش روابط‌عمومی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) بمناسبت میلاد با سر سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن، مراسم جشن میلاد همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین فیض آبادی (از سخنرانان حرم مطهر رضوی) ، ضمن اشاره به ارزش و جایگاه حضرت زهرا در عالم هستی اظهار داشت: حضرت زهرا از زنان ممتاز و بی نظیر عالم است که با هیچ زنی قابل مقایسه نیست و زندگی او در تمام شئونات برای بشر سرمشق و الگوست.
وی با تاکید بر الگوگیری از زندگانی حضرت زهرا (س) افزود: خوشبختی و سعادت زن و شوهر در گرو اخلاق، ادب و احترام، رفاقت و دوستی و رعایت حقوق یکدگیر است. در این مراسم ذاکر اهل بیت کربلایی محمد ترابی نیز به مدیحه سرایی پرداخت. در حاشیه این مراسم نیز از همنامان حضرت فاطمه (س) به قید قرعه تجلیل بعمل آمد.

 

گزارش تصویری

 

برچسب‌ها:, ,