محفل ادبی « پلاک عشق » به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برگزار شد .

محفل ادبی « پلاک عشق » به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برگزار شد .
مهر ۷, ۱۴۰۰
345 بازدید

به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین محفل ادبی «پلاک عشق » با حضور جمعی از شاعران آئینی شهرستان کاشمر در گلزار شهدای زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد . به گزارش روابط عمومی مؤسسه ، محفل ادبی پلاک عشق به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی با دعوت از جمعی از شعرای […]

به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین محفل ادبی «پلاک عشق » با حضور جمعی از شاعران آئینی شهرستان کاشمر در گلزار شهدای زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مؤسسه ، محفل ادبی پلاک عشق به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی با دعوت از جمعی از شعرای آئینی شهرستان با موضوعات دفاع مقدس ، ایثار و شهادت و اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور جمعی از مسئولین و علاقمندان به شعر و ادب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد سلامی کاشمر برگزار شد .

محمد یعقوبی مدیر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت : حماسه هشت سال دوران دفاع مقدس با گذشت سالیان سال هنوز ناگفته‌های بسیاری دارد که با بازگویی آن هزاران منظومه بلند را می‌توان برای آن سرود .

مدیر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) افزود : امسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی مقارن شده و این فرصتی بود تا هنرمندان عرصه‌های مختلف از جمله شعرا با الهام از فرهنگ عاشورا، حماسه هشت ساله ملت ایران در دوران دفاع مقدس را هنرمندانه به تصویر در آورند.

در ادامه این برنامه شاعران کاشمری ابوالفضل حسین زاده ، هادی محمد علی پور ، علی گلشن آبادی ، محمد با محبت و خانم اسکندری به قرائت اشعار و سروده‌های خود پرداختند .

 

گزارش تصویری

 

برچسب‌ها:, , , , , , ,