برگزاری یادواره شهدای روحانی منطقه ترشیز کهن در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره)

برگزاری یادواره شهدای روحانی منطقه ترشیز کهن در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره)
بهمن ۱۵, ۱۴۰۰
262 بازدید

به گزارش روابط عمومی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس همزمان با دهه مبارک فجر و ایام ولادت امام محمد باقر علیه السلام یادواره ۳۵ شهید روحانی کاشمر، بردسکن و کوهسرخ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در زیارتگاه این شهید والا مقام برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری ضمن ادای […]

به گزارش روابط عمومی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس همزمان با دهه مبارک فجر و ایام ولادت امام محمد باقر علیه السلام یادواره ۳۵ شهید روحانی کاشمر، بردسکن و کوهسرخ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در زیارتگاه این شهید والا مقام برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری ضمن ادای احترام به مقام شهداء به ویژه شهید آیت الله مدرس و شهدای روحانی منطقه ترشیز، اظهار داشت:
امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و مقاومت راه شهید مدرس را ادامه دادند. شهید مدرس علمدار پیوند دین و سیاست و پرچمدار ایستادگی، آزادگی و مقاومت بود.
حجة الاسلام و المسلمین ماندگاری خاطرنشان کرد:
شهادت بالاترین اجر مجاهدان راه خداست.
وی افزود: اجر و پاداش مجاهدت های شهداء خلاصه شده در آخرت نیست بلکه در همین دنیا نیز به آنها عزت و عظمت می دهد. ایشان حرم و بارگاه با شکوه آیت الله مدرس را اجر دنیوی شهادت این بزرگمرد دانست.
درحاشیه این مراسم باشکوه حاج مهدی سروریان نیز به مدیحه سرایی پرداخت.

 

گزارش تصویری