برگزاری مراسم لیالی قدر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره)

برگزاری مراسم لیالی قدر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره)
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۱
493 بازدید

به گزارش روابط‌عمومی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) آخرین شب از مراسم احیای لیالی قدر در زیارتگاه این شهید والا مقام برگزار گردید. محمد یعقوبی مدیر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) اظهار داشت: این مراسم همچون سنوات گذشته با حضور پرشور مردم شهرستان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار گردید. در […]

به گزارش روابط‌عمومی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) آخرین شب از مراسم احیای لیالی قدر در زیارتگاه این شهید والا مقام برگزار گردید.

محمد یعقوبی مدیر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) اظهار داشت: این مراسم همچون سنوات گذشته با حضور پرشور مردم شهرستان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمد نژادمحمد به عنوان سخنران این مراسم، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه شب قدر افزود:
رمز تقارن شب قدر با نزول قرآن و شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام، این است که سرنوشت بشر وابسته به قرآن و عترت است.

حجت الاسلام نژادمحمد گفت: بهترین اعمال در شب قدر، دعاست و بهترین دعا، دعا برای فرج امام زمان (عج) و طلب عاقبت بخیری از خداوند متعال است.
وی افزود:عاقبت به خیری تنها با دعا حاصل نمی شود بلکه باید در مسیر آن نیز گام برداشت. ایشان خودشناسی و ولایتمداری را دو عامل عاقبت بخیری دانست و گفت: انسانی که قیمت و ارزش خود را می شناسد باید خود را به افرادی همچون ائمه اطهار علیهم السلام بسپارد که رشد و سعادت او را می خواهند.
در ادامه این مراسم کربلایی محمد غلامرضاپور به مرثیه سرایی و قرآن به سر پرداخت.

 

گزارش تصویری