یادواره شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .

یادواره شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .
دی ۲۰, ۱۳۹۷
248 بازدید

همزمان با قیام مردم قم و سالروز عملیات های کربلای ۴ و ۵ ، یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ و گرامیداشت سرداران شهید علیرضا عاصمی،محمدیزدانی،سیدحسن فلاح هاشمیان ، محمد علی صادقی و علیرضا قوام با حضور خانواده معظم شهداء ، جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار کاشمر در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) […]

همزمان با قیام مردم قم و سالروز عملیات های کربلای ۴ و ۵ ، یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ و گرامیداشت سرداران شهید علیرضا عاصمی،محمدیزدانی،سیدحسن فلاح هاشمیان ، محمد علی صادقی و علیرضا قوام با حضور خانواده معظم شهداء ، جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار کاشمر در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار گردید .

شارژ تفکر انقلابی با حضور در بزرگداشت شهداست .

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فرازی نیا مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جوار زیارتگاه بزرگ مرد عرصه دیانت و سیاست اظهارداشت: مردم قیام اهل‌البیت را از دانشگاه امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) آموختند و آن را در رکاب فارغ‌التحصیل این دانشگاه حضرت امام خمینی(ره) به نمایش گذاشتند.

ایشان با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد قدرت و عظمت اهل‌البیت بودیم، ابراز کرد: رزمندگان در مقابل این جنگ تحمیلی خالصانه و صادقانه مجاهدت‌هایی نشان دادند که معمار کبیر انقلاب فرمودند افتخار می‌کنم بر دستان شما بوسه می‌زنم.

حجت‌الاسلام و المسلمین فرازی‌نیا غواصی، اطلاعات و عملیات و تخریب را از رسته‌های سخت در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در عملیات کربلای ۴ و ۵ اگر چه آمار شهدا و مجروحین زیاد بود، اما ازجمله عملیات‌های موفق بود.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه عملیات کربلای ۴ و ۵ قبل از انجام، لو رفته بود، اما با خون شهدای غواص و طلبه از استان‌های خراسان و اصفهان انجام شد، خاطرنشان کرد: باوجود لو رفتن عملیات و تعداد زیاد شهید و مجروح در این عملیات، هیمنه دشمن شکسته شد.

ایشان تأکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس اگرچه تنها به دنبال گوش‌مالی دشمن بودیم، اما در این راستا نیز اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

حجت‌الاسلام و المسلمین فرازی‌نیا با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، گفت: همان‌طور که به یاد شهدا و بزرگداشت مقام آنان در محافل معنوی که به نامشان برگزار می‌شود حاضر می‌شویم باید در مسیر راه آنان حرکت کنیم.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس با اشاره به اینکه مضمون اکثر وصیت‌نامه و پیام شهدا، پیروی از امام ولایت‌فقیه است، گفت: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود تأکید کردند که امام و ولایت‌فقیه را تنها نگذارید، بنابراین ضرورت دارد در راستای عمل به وصیت‌نامه آنان، پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم تا دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب به اهدافشان نرسند.

ایشان با تأکید بر اینکه برای درک پیام شهدا باید بصیرت سیاسی داشته باشیم و به ولایت‌فقیه عشق بورزیم، افزود: خودمان را نباید از قطار انقلاب و ولایت پیاده کنیم، بلکه باید با بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین فرازی‌نیا با بیان اینکه در سایه وحدت، همدلی و پیروی از ولایت‌فقیه می‌توانیم بر فتنه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فائق بیاییم، خاطرنشان کرد: شارژ تفکر انقلابی با حضور در محافل بزرگداشت شهدا انجام می‌شود و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

گزارش تصویری