مراسم شب میلاد باسعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه(س) در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد .

مراسم شب میلاد باسعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه(س) در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد .
خرداد ۲۵, ۱۴۰۰
158 بازدید

در این مراسم معنوی که با حضور زائرین و مجاورین برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد با تأکید بر اینکه ، حسب آنچه به ما رسیده افضل دختران حضرت موسی بن جعفر علیه السلام ، حضرت معصومه علیهاسلام است اظهار داشت : در تبیین عظمت معنوی ایشان همین بس که سه امام معصوم، […]

در این مراسم معنوی که با حضور زائرین و مجاورین برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد با تأکید بر اینکه ، حسب آنچه به ما رسیده افضل دختران حضرت موسی بن جعفر علیه السلام ، حضرت معصومه علیهاسلام است اظهار داشت : در تبیین عظمت معنوی ایشان همین بس که سه امام معصوم، زیارت حضرت معصومه را معادل با بهشت معرفی کرده اند.

مسئول فرهنگی زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) خاطر نشان کرد : عفت و تقوای حضرت به گونه ای بود که امام رضا(ع) لقب معصومه را به ایشان دادند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : حضرت معصومه(س)  از نظر علمی یک عالمه به تمام معنا بودند که وقتی حضرت کاظم (ع) پاسخ هایی که دخترشان به سوالات مردم داده بودند را دیدند فرمودند فداها ابوها حکمت بحکم الله .

حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمدخاطر نشان کرد : علم و عمل دو بال سعادت و پیشرفت حضرت معصومه بود که هر کسی خواهان کمال و رشد است باید به این دو بُعد در زندگی توجه نماید.

 

گزارش تصویری