محفل ادبی شب شعر آقای شهید با حضور شاعران انجمن ادبی رضوی برگزرا شد .

محفل ادبی شب شعر آقای شهید با حضور شاعران انجمن ادبی رضوی برگزرا شد .
آذر ۷, ۱۴۰۰
245 بازدید

محفل ادبی شب شعر آقای شهید به مناسبت هشتاد و چهارمین سالگرد شهید آیت الله مدرس در محل زیارتگاه این شهید برگزار شد. به گزارش روابط عمومی زیارتگاه شهید ایت الله مدرس همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت این مجاهد، محفل ادبی شب شعر آقای شهید برگزار گردید. در این محفل ادبی که با حضور […]

محفل ادبی شب شعر آقای شهید به مناسبت هشتاد و چهارمین سالگرد شهید آیت الله مدرس در محل زیارتگاه این شهید برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی زیارتگاه شهید ایت الله مدرس همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت این مجاهد، محفل ادبی شب شعر آقای شهید برگزار گردید. در این محفل ادبی که با حضور پرشور مردم برگزار شد شاعران شهرستانی و استانی به قرائت اشعار خود با موضوع شهید مدرس پرداختند.
در ابتدای این محفل محمد یعقوبی مدیر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و گرامیداشت یاد و خاطره اسوه دین و سیاست، به استقبال این مجموعه از برنامه ها و محافل ادبی اشاره کرد و افزود این مجموعه به عنوان قطب فرهنگی در شهرستان و منطقه ترشیز آمادگی همکاری با مرکز آفرینش های هنری آستان قدس و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و استان را دارد تا بصورت ماهانه و متوالی نسبت به برگزاری این محافل اقدام کند.
قابل به ذکر است در این مراسم آقایان حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل مبارز و رضا رحیمی عنبران از مشهد مقدس و آقایان هادی محمدعلیپور، سید حجت نبوی ثالث، ابراهیم طاهریان و خانم ها اسکندری، هاشم زاده و مزاری مقدم به بیان اشعار خود پرداختند.
در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب با موضوعات شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.

 

گزارش تصویری

برچسب‌ها:, , ,