عرض تسلیت موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی در پی شهادت دانشمند هسته ای ، محسن فخری زاده

عرض تسلیت موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی در پی شهادت دانشمند هسته ای ، محسن فخری زاده
آذر ۹, ۱۳۹۹
182 بازدید

? مقام معظم رهبری: ? شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمان های بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی، آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزش های معنوی دست یافتند. ? ترور دانشمند هسته‌ای و فیزیکدان برجسته ایرانی، شهید دکتر محسن فخری‌زاده بار دیگر […]

? مقام معظم رهبری:
? شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمان های بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی، آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزش های معنوی دست یافتند.

? ترور دانشمند هسته‌ای و فیزیکدان برجسته ایرانی، شهید دکتر محسن فخری‌زاده بار دیگر ضعف و ناتوانی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به تمامی جهانیان ثابت کرد.

? شهادت این بزرگمردان عرصه علم و دانش جان تازه و آبرویی مضاعف به این نظام مقدس بخشید تا بدانیم در صراط مستقیم خود ثابت قدم بمانیم و اطمینان داریم با ریخته شدن خون این شهید صدها نخبه علمی دیگر راه او را ادامه خواهند داد.

▪️ این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه دانشمندان هسته ای و دفاعی و پژوهشی کشور، خانواده محترم این شهید بزرگوار و همه مردم ایران تسلیت عرض می‌نماییم.‌

✍️ روابط عمومی موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی