جشن میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .

جشن میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .
تیر ۲, ۱۴۰۰
222 بازدید

آئين جشن و سرور ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) ، سخنراني حجت الاسلام نژاد محمد ، مولودی خواني ذاکر اهل بیت کربلایی رضا خزاعی ، نورافشانی ، همسرايي گروه سرود نغمه رضوان در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) با حضور ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت برگزار […]

آئين جشن و سرور ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) ، سخنراني حجت الاسلام نژاد محمد ، مولودی خواني ذاکر اهل بیت کربلایی رضا خزاعی ، نورافشانی ، همسرايي گروه سرود نغمه رضوان در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) با حضور ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت برگزار گردید .
در این مراسم معنوی حجت الاسلام نژاد محمد با اشاره به اینکه : امام هشتم فقط متعلق به شیعیان نیست بلکه سایر مذاهب اسلامی به حضرت عرض ارادت دارند و به زیارتش شرفیاب می شوند افزود : شخصیت امام رئوف چنان است که دشمن و دوست زبان به مدح و ستایش او گشودند .
ایشان خاطر اظهار داشت : مأمون که غاصب حق امامت است در مورد امام رضا عليه السلام می گوید او بهترین، عالم ترین و عابدترین انسان روی زمین است و براساس روایت احمد بن ابی نصر بزنطی حتی دشمنان و مخالفان هم از حضرت راضی بودند.
مدیر فرهنگی زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) در پایان سخنان خود به تبیین برخی از آثار زیارت و توضیح زیارت با معرفت پرداخت و خاطر نشان کرد : زیارت با معرفت زیارتی است که بدانیم به زیارت امامی شرفیاب شده ایم که اطاعتش واجب، غريب و شهيد است.
در این مراسم باشکوه بیش از ۱۵۰۰ نفر از زائرین و مجاورین شرکت داشته و در پایان از همنامان حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) با اهدای جوایزی تجلیل بعمل آمد .

 

گزارش تصویری