ثبت نام مهدالرضا آغاز شد .

ثبت نام مهدالرضا آغاز شد .
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹
419 بازدید

مرکز پیش دبستانی و آموزش علوم قرآنی مهد الرضا(ع) با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فضای بازی جهت کودکان و نفرات محدود در هر کلاس برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام می نماید . از سال ۱۳۷۶ با یک پیشینه مطالعاتی و تحقیقاتی که بر روی شیوه و عملکرد مؤسسات مختلف […]

مرکز پیش دبستانی و آموزش علوم قرآنی مهد الرضا(ع) با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فضای بازی جهت کودکان و نفرات محدود در هر کلاس برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام می نماید .

از سال ۱۳۷۶ با یک پیشینه مطالعاتی و تحقیقاتی که بر روی شیوه و عملکرد مؤسسات مختلف قرآنی بعمل آمد و با کمک و مشارکت مشاورین آموزش و پرورش ، یک روش جدید ، پویا و آسان در آموزش قرآن کریم در دوره ی پیش دبستانی پایه گذاری گردید و ابتدا به صورت آزمایشی در مشهد مقدس و سپس در سایر شهرستانها به مرحله ی اجرا گذاشته شد .

در کاشمر از سال ۱۳۸۰ با تشکیل ۱ کلاس طرح شروع و تا کنون ۲۰۰۰ نفر نوآموز ، آموزش روخوانی قرآن را فرا گرفته اند .

این طرح ویژه ی نونهالان قرآنی گروه سنی ۵ ساله ها یعنی مرحله ی پیش دبستانی ۲ می باشد و قرآن به شیوه ای فعال، پویا و همراه با شادی و نشاط با استفاده از شعر، داستان، بازی و سرگرمی متناسب با نیازها و روحیات کودکان ۵ تا ۶ ساله اجرا می شود .