تجلیل مدیرعامل موسسه از یک زوج جوان که پیوند آسمانی خود را در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) آغاز نمودند.

تجلیل مدیرعامل موسسه از یک زوج جوان که پیوند آسمانی خود را در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) آغاز نمودند.
تیر ۳, ۱۳۹۷
188 بازدید

مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) از یک زوج جوان شهرستان کاشمر که پیوند آسمانی خود را در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) آغاز نمودند تجلیل کرد. بنا به گزارش روابط عمومی موسسه، در این مراسم معنوی پس از تلاوت آیات نورانی کلام وحی، سپهریان مدیرعامل مؤسسه آستانه […]

مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) از یک زوج جوان شهرستان کاشمر که پیوند آسمانی خود را در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) آغاز نمودند تجلیل کرد.
بنا به گزارش روابط عمومی موسسه، در این مراسم معنوی پس از تلاوت آیات نورانی کلام وحی، سپهریان مدیرعامل مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) ضمن تبریک به زوج های جوان و تقدیر و تشکر از خانواده های معزز آنان که زمینه این حرکت شایسته را فرهم نمودند اظهار داشت: ازدواج آسان یکی از مهم ترین مقولاتی است که در اسلام بسیار سفارش شده است، چرا که ازدواج، سنت پیامبر اکرم(ص) و مقدس ترین پیوند نزد خداوند به شمار می رود و بر لزوم تشکیل خانواده به عنوان نهادی که جامعه را از انواع مفاسد و آسیب های اجتماعی مصون می دارد تاکید گردیده است.
ایشان تصریح کرد: در جامعه امروز نیازمندیم چنین حرکت هایی را از جوانان ببینیم تا با تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و ولایت فقیه، مروج زندگی آسان باشند که جا دارد از حرکت ارزشمند این زوج جوان در انتخاب مکانی مقدس برای آغاز زندگی آسمانی و معنوی، تشکیل خانواده، تکمیل دین و برگزاری مراسم ساده و پر از معنویت در جوار زیارتگاه تقدیر گردد.
در پایان به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تقدیر از حرکت شایسته خانواده زوجین، مقرر شد این دو زوج جوان به اتفاق خانواده محترمشان یک نوبت را میهمان ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) باشند و هدیه متبرک فرهنگی و یک تخته پتو از سوی مدیرعامل مؤسسه به آنان اهداء گردید.
شایان ذکر است این دومین ازدواج آسان است که با برنامه ریزی خدمتگزاران زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره)، بعد از عید سعید فطر در جوار مرقد آن عالم مجاهد برگزار می گردد.

روابط عمومی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره)

 

گزارش تصویری