برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل موسسه

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل موسسه
مهر ۲۴, ۱۳۹۷
213 بازدید

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد رئوف سیدنژاد به عنوان مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) منصوب شد. بنا به گزارش روابط عمومی موسسه، حضرت حجت الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در […]

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد رئوف سیدنژاد به عنوان مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) منصوب شد.

بنا به گزارش روابط عمومی موسسه، حضرت حجت الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در این مراسم که در تالار میقات الرضا برگزار شد، با تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات حمزه سپهریان مدیرعامل سابق آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید الله مدرس(ره) گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که غبار و پرده‌ای که بر اهمیت و جایگاه امامزادگان بود کنار زد، توجهی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به آستان مقدس امامزادگان داشتند در ۴ دهه بعد از پیروزی انقلاب، شرایط امامزادگان را از نظر کیفی و کمی در کشور تغییر داد.

وی با اشاره به پیام آیت الله جوادی آملی در موضوع امامزادگان مبنی بر اینکه «خدمت به امامزادگان تفسیر عملی سوره کوثر است، ما آنچه داریم به برکت امامزادگان است»، گفت: از دیدگاه مردم امامزادگان نوعی دارالشفاء، یک پایگاه و قطب فرهنگی و پناهگاه مردم در همه شادی‌ها و غم‌ها هستند که بخشی از هویت ایمانی، دینی، مذهبی مردم متاثر از وجود ایشان شکل می‌گیرد.
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: خدا را شاکریم که بازسازی آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و اداره‌ی مدیریت این آستان مقدس به امر امام خمینی(ره) به آستان مقدس حضرت رضا(ع) و مرحوم آیت الله واعظ طبسی واگذار شد. در حال حاضر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از لحاظ سخت افزاری، امکانات، تجهیزات و توسعه عمرانی در مقایسه با امامزادگانی که در منطقه و حتی سراسر کشور داریم، یک الگو است.

گنابادی‌نژاد با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید آستان قدس رضوی، تحولی کمی و کیفی در عرصه‌های مختلف آستان قدس رضوی به وجود آمده است، عنوان کرد: توجه به محرومان و مستضعفان، توجه به جنبش و نهضت فرهنگی، توجه به فرهنگ و آداب خدمت به عنوان «خدمت توام با رافت» مولفه‌هایی است که در رویکرد جدید آستان قدس رضوی به آن تاکید شده است.

وی خدمات و فعالیت‌های مدیریت گذشته آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) را‌ ستودنی و منشا خدمات گسترده دانست و گفت: باید در مدیریت جدید آیینه و افقی برای تحول و ارتقا داشته باشیم و مدیریت جهادی، کار شبانه روزی و خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی یادآور شد: امیدواریم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جواد رئوف سیدنژاد در دوره‌ای که اولویت تغییر و تحول خدمات در بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی مورد انتظار است، بتواند یک هم افزایی را در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) ایجاد کند.

گزارش تصویری