آیین اختتامیه دوره قرائت قرآن «چهل شب با چهل شهید» در گلزار شهدای زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .

آیین اختتامیه دوره قرائت قرآن «چهل شب با چهل شهید» در گلزار شهدای زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .
مرداد ۲۹, ۱۳۹۹
165 بازدید

در آستانه ماه محرم ؛ آیین اختتامیه دوره قرائت قرآن «چهل شب با چهل شهید» در گلزار شهدای زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد . در این مراسم معنوی که آکنده از یاد و خاطره شهدا بود جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور […]

در آستانه ماه محرم ؛ آیین اختتامیه دوره قرائت قرآن «چهل شب با چهل شهید» در گلزار شهدای زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .

در این مراسم معنوی که آکنده از یاد و خاطره شهدا بود جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

دبیر انجمن قرائت قرآن «چهل شب با چهل شهید» در این مراسم با اشاره به پیشینه اجرای این طرح گفت: این طرح قرآنی در حدود سال ۱۳۶۱ به همت تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس که هم اکنون اکثر قریب به اتفاق آن ها به شهادت رسیده اند پایه ریزی شده است که بر مبنای آن در فصل تابستان به مدت چهل شب، چهل جلسه قرائت قرآن در منازل شهدا برگزار می شد که با توجه به شرایط امسال ، جلسات انجمن در جواز گلزار شهدا برگزار و طی آن علاوه بر قرائت قرآن و زنده نگهداشتن یاد شهدا، شرکت کنندگان با ویژگی های اخلاقی و زندگانی چهل شهید نیز آشنا می شوند.

 در ادامه این مراسم برادر طارم از رزمندگان ، جانبازان و راویان دفاع مقدس مطالبی در خصوص بزرگداشت شهدا و ادامه راه این عزیزان عنوان نمود .

در پایان نیز از فعالان این انجمن تقدیر بعمل آمد .

گزارش تصویری