یادواره شهدای تخریبچی شهرستانهای کاشمر،خلیل آباد وبردسکن در سالن اجتماعات زیارتگاه برگزار شد.

یادواره شهدای تخریبچی شهرستانهای کاشمر،خلیل آباد وبردسکن در سالن اجتماعات زیارتگاه برگزار شد.
دی ۱۹, ۱۳۹۵
340 بازدید

  با حضور سردار قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، دکتر اسماعیلی عضو شورای نگهبان و خبرگان رهبری ، سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان خوزستان، سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده شهدا و جانبازان یادواره بزرگداشت شهدای تخریبچی شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن همزمان با […]

 

با حضور سردار قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، دکتر اسماعیلی عضو شورای نگهبان و خبرگان رهبری ، سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان خوزستان، سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده شهدا و جانبازان یادواره بزرگداشت شهدای تخریبچی شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن همزمان با سی‌امین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا عاصمی فرمانده قرارگاه تخریب خاتم‌الانبیاء بود در سالن اجتماعات شهید آیت‌ا… مدرس(ره) برگزار شد .
در این مراسم مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه از ۳ هزار شهید تخریب‌چی کشور ، تعداد ۱۰۰ شهید مربوط به کاشمر است ، افزود: هزاران نیروی تخریب‌چی شاگرد علی عاصمی امروز آموزشگاه رزمندگان در کشورهای سوریه ، یمن ، عراق و لبنان شده‌اند .
سردار مرتضی قربانی با اشاره به این‌که این رزمندگان امروز تخریب‌چی‌هایی شدند که با تمام قدرت‌های منطقه و ابرقدرت‌ها می‌جنگند و روش و فن کار را در خط مقدم نیز آموزش می‌دهند ، عنوان کرد: حمله به یمن، سوریه ، عراق و لبنان تنها بهانه‌ای برای سقوط جمهوری اسلامی ایران است .
ایشان با تاکید براینکه باید از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌خوبی دفاع کرد ، افزود: در این مقطع زمانی همه ما مؤظفیم با تمام نیرو ، قوا ، فکر و توان‌ از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب و امام راحل مراقبت و حفاظت کنیم .
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه امروز موشک‌های ۲۵۰۰ کیلومتری آماده پرواز داریم که دشمنان در تیررس این موشک‌ها قرار دارند، عنوان کرد:  شهید عاصمی به‌عنوان فرمانده قرارگاه تخریب خاتم‌الانبیاء بالغ‌بر ۵۰ تا ۷۰ مسئول تیپ و لشکر تحت امرش بود و آموزش، تأمین نیرو و کنترل آن‌ها را بر عهده داشت .

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سردار عاصمی در بحث تخریب از تخصص و تجربه بالایی برخوردار بود و از هنر مهندسی معکوس استفاده می‌کرد، افزود: به برکت تلاش بی‌وقفه و با بهره‌گیری از تجربیات و تخصص‌های دوران جنگ امروز موشک‌های مختلف با برد بالا آماده پرواز داریم.
سردار قربانی با اشاره به اینکه علی‌رغم مسؤولیت سنگین و خطیری که شهید عاصمی داشت اما سخت‌ترین مأموریت‌ها را شخصاً شرکت می‌کرد و همواره در صف مقدم جلوتر از سایر رزمندگان حرکت می‌کرد و عملیات‌های موفقی نیز انجام داده است، گفت : امروز هزاران نفر از شاگردان علیرضا عاصمی کسانی شدندکه امروز با ابرقدرت‌های منطقه به‌خصوص آمریکا می‌جنگند و آموزش می‌دهند و فن و روش کار را آموزش می‌دهند.
ایشان در ادامه با بیان اینکه عزیزان ما امروز در یمن، سوریه و لبنان در صف مقدم همراه رزمندگان آن‌ها می‌جنگند و فداکاری می‌کنند ، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم دفاع از ارزش‌ها انجام دهیم و از توطئه و تهاجم فرهنگی در امان باشیم باید دست در دست ولایت‌فقیه و رهبری امروز جامعه داشته باشیم .
سردار قربانی با اشاره به تهاجم فرهنگی که بر علیه کشور به ویژه جوانان آغاز شده گفت:  اگر می خواهیم انقلاب مان حفظ شود باید گوش به فرمان ولی امر و امام باشیم و در این راه بایستی از ارزش های نظام پاسداری کنیم و مراقب فرزندان مان باشیم.
شهید علیرضا عاصمی در سال ۶۵ در منطقه کرمانشاه در حین خنثی‌سازی یکی از بمب‌های ۷۰۰ تنی به همراه سه تن از هم‌رزمانش به شهادت رسید.