پیام تبریک مدیرعامل موسسه به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل موسسه به مناسبت روز خبرنگار
مرداد ۱۷, ۱۳۹۵
195 بازدید

  سپهریان مدیرعامل آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت خبرنگار پرتلاش شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران، طلایه داران جبهه آگاهی تبریک گفت.بنا به گزارش روابط عمومی موسسه، متن پیام تبریک مدیرعامل موسسه به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:سپاس بیکران خدای […]

 

سپهریان مدیرعامل آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت خبرنگار پرتلاش شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران، طلایه داران جبهه آگاهی تبریک گفت.
بنا به گزارش روابط عمومی موسسه، متن پیام تبریک مدیرعامل موسسه به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:
سپاس بیکران خدای متعال که هستی را در تصرف آدمیان قرارداد تا با بهره مندی از عقل و درایت خود آن را شناسایی و با یافتن شیوه های نوین راه یابی به اسرار نهفته در جهان خلقت به عظمت و بزرگی آفریننده آن واقف و زمینه رفاه و آسایش مخلوقات را فراهم و آنان را به فلاح و رستگاری رهنمون سازند.
بی شک نجوای زیباترین کلمات و گسترش بهترین مفاهیم راه حصول به گنجینه های پنهان معنویت را هموارتر می سازد.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه بوده و طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.
هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار، فرصت مغتنمی است که از تلاش های مجاهدانه ی خبرنگاران عزیز که برای آگاهی بخشی به جامعه، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند تقدیر و تشکر گردد.
ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از همکاری خبرنگاران متعهد و پرتلاش در انعکاس به موقع اخبار این مؤسسه در صدا و سیما، نشریات، خبرگزاری ها، فضای مجازی و… صمیمانه سپاسگزاری می نمایم و سلامتی توام با دوام توفیقاتتان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.