ویژه برنامه نسیم مهر در اولین روز دهه کرامت

ویژه برنامه نسیم مهر در اولین روز دهه کرامت
شهریور ۲۸, ۱۳۹۱
243 بازدید

همزمان با آغاز دهه کرامت پرسنل آستان قدس رضوی در شهرستان کاشمر ضمن دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشمر با آرمانهای امام و رهبری تجدید بیعت نمودند .مراسم با تلاوتی آیاتی چند از کلام ا… مجید و مداحی ذاکرین اهل بیت آغاز ، سپس مدیریت شرکت فرش آستان قدس رضوی گزارشی […]

همزمان با آغاز دهه کرامت پرسنل آستان قدس رضوی در شهرستان کاشمر ضمن دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشمر با آرمانهای امام و رهبری تجدید بیعت نمودند .
مراسم با تلاوتی آیاتی چند از کلام ا… مجید و مداحی ذاکرین اهل بیت آغاز ، سپس مدیریت شرکت فرش آستان قدس رضوی گزارشی از عملکرد واحد کاشمر ارائه کردند .

 

 

در ادامه مدیر عامل مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و آرامگاه شهید آیت ا… مدرس (ره) ضمن تبریک ایام دهه کرامت گزارشی از اهداف ، برنامه ها و عملکرد نهادهای وابسته با آستان قدس رضوی در کاشمر بیان نمودند .
ایشان در ابتدای سخنان خود به فعالیتهای فرهنگی مجتمع شهید آیت ا… مدرس(ره) ، مجتمع های میان راهی امام رضا(ع) که در طول سال خدمات شایانی را به زائرین آن حضرت ارائه می نمایند اشاره و مطالبی را نیز در موضوع تلاش اداره املاک و موقوفات در حفظ و نگهداری اراضی آستان قدس رضوی و عمل به نیات واقفین مطالبی را خاطر نشان کردند .
دراین مراسم امام جمعه کاشمر ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت به حاضرین در جلسه ، از جایگاه زن در اسلام به ویژه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) سخن گفتند و ویژگیهای آن بانوی بزرگ اسلام را برشمردند و با اشاره به حدیث حضرت رضا(ع) که فرمودند : «کسی که حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود . » مطالبی را بیان نمودند . 
حضرت حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی برای حاضرین در جلسه ویژگیهای انسان مؤمن را برشمردند و با مقایسه خدمات آستان قدس رضوی در قبل و بعد انقلاب به مدیریت توانمند اسلامی حضرت آیت ا… واعظ طبسی  از فعالیتهای مطلوب و ارزشمند آستان قدس رضوی در کاشمر تقدیر و تشکر نمودند .