همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و “همایش گوهر علم و عفاف” در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار گردید .

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و “همایش گوهر علم و عفاف” در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار گردید .
شهریور ۲۸, ۱۳۹۱
200 بازدید

    مراسم با تلاوتی آیاتی چند از کلام ا… مجید و مداحی ذاکرین اهل بیت آغاز گردید در این برنامه باشکوه که با حضور جمعی از خواهران طلاب حوزه علمیه ، مبلغین قرآنی شهرستان ، آموزش و پرورش ، بنیاد شهید و امور ایثاراگران ، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مؤسسه فرهنگی ریحانه ولایت […]

 

 

مراسم با تلاوتی آیاتی چند از کلام ا… مجید و مداحی ذاکرین اهل بیت آغاز گردید در این برنامه باشکوه که با حضور جمعی از خواهران طلاب حوزه علمیه ، مبلغین قرآنی شهرستان ، آموزش و پرورش ، بنیاد شهید و امور ایثاراگران ، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مؤسسه فرهنگی ریحانه ولایت و کتابخانه شهید آیت ا… مدرس(ره) انجام شد، حضرت حجت الاسلام و المسلمین موسوی مدیر گروه تخصصی آموزش خانواده به ایراد بیانات ارزشمند در مقام و جایگاه دختر در اسلام پرداختند و به اهمیت عفاف و حجاب که حافظ شخصیت زن در اسلام است نکاتی را خاطر نشان نمودند . در پایان به دختران برتر نهادها و ادارات مذکور با حضور عضو شورای شهر و کمیسیون بانوان شهرستان ، مشاور امور جوانان آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین هدایایی تقدیم گردید .

 

 

ایشان ضمن اشاره به زندگانی پر برکت حضرت معصومه(س) از آن کریمه اهل بیت به عنوان  الگوی زنان بابصیرت نام بردند  .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی ضمن اهمیت سلامت روانی در جامعه و خانواده معیارها و ملاکهای خانواده موفق و حفظ حرمت فرزندان بویژه کودکان و احترام به سخنان آنان نکاتی را بیان نمودند . در پایان نیز به سؤالات حاضرین پاسخ دادند .