نشست خبری اصحاب رسانه و جراید با مدیرعامل مؤسسه

نشست خبری اصحاب رسانه  و جراید با مدیرعامل مؤسسه
آذر ۹, ۱۳۹۴
152 بازدید

    مدیر عامل مؤسسه در نشست خبری ویژه بزرگداشت شهادت آیت ا… مدرس(ره) با اصحاب رسانه و خبرنگاران ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار ، برنامه های این مجتمع را به مناسبت هفتاد و هشتمین سال شهادت بزرگ مرد عرصه دین و سیاست تشریح نمود .سپهریان اظهار داشت : آئین بزرگداشت […]

 

 

مدیر عامل مؤسسه در نشست خبری ویژه بزرگداشت شهادت آیت ا… مدرس(ره) با اصحاب رسانه و خبرنگاران ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار ، برنامه های این مجتمع را به مناسبت هفتاد و هشتمین سال شهادت بزرگ مرد عرصه دین و سیاست تشریح نمود .
سپهریان اظهار داشت : آئین بزرگداشت هفتاد و هشتمین سالگرد نماینده جاودان ملت با حضور محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تعدادی از نمایندگان مجلس، مسئولان کشوری و استانی صبح روز دهم آذر در زیارتگاه این عالم مجاهد برگزار می‌شود .
ایشان تصریح کرد : در حاشیه این مراسم از دست‌خط شهید مدرس و نیز کتاب گلواژه‌های ماندگار که حاوی مطالب شخصیت‌های مطرح در بازدید از مجتمع و موزه شهید مدرس است ، رونمایی می‌شود.
مدیرعامل مؤسسه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه یادآور شد: در این راستا سخنان و مطالب شهید مدرس در حوزه اقتصاد مقاومتی گردآوری و چاپ شده و جهت انتقال آن به مردم در این ایام در اختیار روحانیون و مبلغین قرار گرفته است .
سپهریان با بیان اینکه دبیرخانه دائمی ستاد شهید آیت‌الله مدرس همواره با برگزاری جلسات منظم سعی در برنامه‌ریزی جهت فراهم کردن شرایط برای ارائه خدمات و تبیین جایگاه و شخصیت این شهید در جامعه دارند ، گفت : دبیرخانه این ستاد همواره از انتقادات، پیشنهادات و ارائه راهکار برای رسیدن به اهدافی که در پیش دارند از علاقمندان استقبال می کند.
دبیرستاد بزرگداشت شهادت آیت ا… مدرس(ره) ابراز امیدواری کرد با توجه به تأکیدات تولیت عظمای آستان قدس رضوی در سالهای آتی شاهد برگزاری کنگره ملی شهید مدرس(ره) در سطح کشور با حضور صاحبنظران و اندیشمندان در جوار زیارتگاه این عالم وارسته باشیم .