دیدار مدیرعامل مؤسسه با امام جمعه جدید شهرستان کاشمر

دیدار مدیرعامل مؤسسه با امام جمعه جدید شهرستان کاشمر
شهریور ۲۴, ۱۳۹۵
149 بازدید

در  این دیدار مدیر عامل مؤسسه ضمن تبریک انتصاب بجا و شایسته حضرت حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کاشمر ، گزارشی از فعالیتهای مؤسسه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) ارائه نمود .سپهریان خاطر نشان کرد : زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) در راستای […]

در  این دیدار مدیر عامل مؤسسه ضمن تبریک انتصاب بجا و شایسته حضرت حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کاشمر ، گزارشی از فعالیتهای مؤسسه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) ارائه نمود .
سپهریان خاطر نشان کرد : زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) در راستای سند چشم انداز فرهنگی آستان قدس رضوی ، برنامه های گسترده ای را به منظور ترویج باورهای دینی و زنده و پربار تر کردن عشق به ولایت و امامت در قلوب زائران و مجاوران ، سالیانه بیش از ۲۰۰۰ برنامه فرهنگی در حوزه مختلف برگزار می نماید .
ایشان با اشاره به برنامه های مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت آیت ا… مدرس(ره) ابراز امیدواری کرد مراسم بزرگداشت هفتاد و نهمین سال شهادت این عالم وارسته با ارشادات امام جمعه جدید شهرستان به عنوان مسئول ستاد بزرگداشت باشکوهتر از گذشته برگزار گردد .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی با اشاره به شخصیت والای شهید آیت ا… مدرس(ره) و ارادت مردم ولایتمدار کاشمر به این فقیه مجاهد ، اظهار داشت : نظرات و افکار این شهید اگر چه مربوط به گذشته است اما این افکار امروز نیز کاربرد داشته و زندگی این شهید با درس ها و عبرتهاي بسیار همراه بوده که مطالعه آن برای جامعه علمی بویژه روحانیون ضروری است .
ایشان خاطر نشان کرد : امید آن داریم با همکاری مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) نسبت به ارتقاء سطح علمی و فرهنگی در این شهرستان که در گذشته به  نجف ثانی مشهور بوده تلاش نمائیم .