در هفتمین روز از دهه مبارک فجر ؛ جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نونهالان مهدالرضا در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر ؛ جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نونهالان مهدالرضا در زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .
بهمن ۱۸, ۱۳۹۵
177 بازدید

در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور نونهالان مهدالرضا به همراه والدین در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .در این مراسم محمد یعقوبی مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) ضمن تبریک دهه مبارک فجر ، اظهار داشت : از آنجايى كه تربيت دينى و مذهبى انسان […]

در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور نونهالان مهدالرضا به همراه والدین در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) برگزار شد .
در این مراسم محمد یعقوبی مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت ا… مدرس(ره) ضمن تبریک دهه مبارک فجر ، اظهار داشت : از آنجايى كه تربيت دينى و مذهبى انسان از دوران كودكى و حتى پيش از تولد آغاز مى‏ شود ، توجه به تربيت دينى كودكان از جنبه‏ هاى فردى، خانوادگى و اجتماعى امرى مهم و ضرورى است . مقيد شدن تربيت به آموزه‏هاى دينى و مذهبى، رمز دست‏يابى به آرامش، سعادت و كمال مطلوب در هر دو سراست. اگر به فرايند تربيت، كه امرى پيوسته و هميشگى است، از دوران كودكى و حتى پيش از آن توجه شود، نتايج فردى و اجتماعى فراوانى به دست مى ‏آيد .
ایشان افزود : يكى از جنبه‏ هاى تربيت دينى كودك، آموزش قرآن در ابعاد مختلف قرائت، روخوانى و مفاهيم آن است که در وظايف والدين نسبت به فرزندان خود آورده شده است .
یعقوبی خاطر نشان کرد : اگر امروز برای تربیت فرزندان برنامه ریزی نکنیم ، این دشمنان خواهند بود که آنان را از مسیر صحیح گمراه خواهند کرد .
از برنامه های اجرایی این مراسم می توان به اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه حضرت رضا(ع) ، دکلمه و سرود با موضوع ۲۲ بهمن ، شهداء و … توسط نونهالان مهدالرضا اشاره داشت .