پیام تولیت آستان قدس رضوی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

پیام تولیت آستان قدس رضوی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
آبان ۵, ۱۴۰۱
227 بازدید

▪️متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ▪️با نهایت تاسف و تاثر، حمله تروریستی به حرم مقدس حضرت احمد بن موسی علیه السلام و هتک حرمت به ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و به شهادت رساندن و مجروح کردن تعدادی از زائران […]

▪️متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

▪️با نهایت تاسف و تاثر، حمله تروریستی به حرم مقدس حضرت احمد بن موسی علیه السلام و هتک حرمت به ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و به شهادت رساندن و مجروح کردن تعدادی از زائران آن آستان قدسی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدای این حادثه و عموم مسلمین و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

▪️این جنایت در حریم امن الهی که مورد احترام پیروان مذاهب مختلف اسلامی است، امری محکوم و جنایتی آشکار است و آحاد مردم شریف و متدین از آن نخواهند گذشت.
اینجانب در جوار بارگاه منور حضرت رضا علیه السلام، ضمن محکومیت شدید این جنایت وحشیانه و تأسف‌بار، علوّ درجات برای شهدای این حادثه تلخ و شفای عاجل برای مجروحان را از خدای متعال خواستارم. از مسئولان امر انتظار می رود برخوردی قاطع با عوامل و دست‌اندرکاران این حمله شیطانی داشته و دست این مزدوران را از کشور کوتاه نمایند.

▪️امید است با درایت و هوشیاری مردم ایران، نقشه‌های استکباری دشمنان این ملت در راستای ایجاد رخنه میان اتحاد و وحدت امت مسلمان ایران اسلامی نقش بر آب شود. ان‌شاءالله

احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی

برچسب‌ها:, ,