هم‌زمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) برگزار می‌گردد.

هم‌زمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) برگزار می‌گردد.
شهریور ۲۲, ۱۴۰۱
157 بازدید

به‌گزارش روابط‌عمومی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) محمد یعقوبی مدیریت این مجتمع فرهنگی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان و ایام شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن و امام رضا (علیهماالسلام) برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعدد در زیارتگاه این شهید والامقام برگزار می‌گردد. عزاداری و سوگواری دهه آخر صفر همراه با […]

به‌گزارش روابط‌عمومی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) محمد یعقوبی مدیریت این مجتمع فرهنگی اظهار داشت:
با توجه به فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان و ایام شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن و امام رضا (علیهماالسلام) برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعدد در زیارتگاه این شهید والامقام برگزار می‌گردد.
عزاداری و سوگواری دهه آخر صفر همراه با سخنرانی و مرثیه‌سرایی، قرائت زیارت اربعین امام حسین(ع)، محفل ادبی با حضور شاعران آیینی شهرستان، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستان، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، قرائت زیارت پیامبر اکرم (ص) از راه دور، برگزاری روضه خانگی در منزل شهدا، روایت‌گری شهدا و تقدیر از راویان دفاع مقدس، نشست کتاب‌خوان با موضوع سبک زندگی رضوی، پویش اکرام نیازمندان به‌مناسبت شهادت امام رضا (ع)، برگزاری نشست صمیمی با موضوع نقش زنان در جهاد تبیین به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه‌برنامه روز شهادت امام رضا (ع) از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت این ایام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد.
هم‌زمان با مراسم عزاداری دهه آخر صفر چایخانه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و ایستگاه کودکان همراه با برنامه‌های متنوع و جذاب ویژه کودکان نیز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:, , ,