شب زنده داران احیای بیست و یکم میهمان زیارتگاه شهید مدرس

شب زنده داران احیای بیست و یکم میهمان زیارتگاه شهید مدرس
فروردین ۲۴, ۱۴۰۲
97 بازدید

همزمان با بیست و یکم رمضان دومین شب از لیالی قدر و شب شهادت امیرالمومنین علی(ع) مراسم احیا همراه با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر، آیین قرآن به سر و توسل به اهل بیت(ع) در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) برگزار شد‌. به گزارش روابط عمومی مجتمع ، ویژه برنامه احیای شب قدر بیست […]

همزمان با بیست و یکم رمضان دومین شب از لیالی قدر و شب شهادت امیرالمومنین علی(ع) مراسم احیا همراه با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر، آیین قرآن به سر و توسل به اهل بیت(ع) در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) برگزار شد‌.

به گزارش روابط عمومی مجتمع ، ویژه برنامه احیای شب قدر بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شب شهادت مولای متقیان حضرت امام علی(ع) با حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان کاشمر همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نژادمحمد و مداحی کربلایی محمد غلامرضاپور ذاکر اهل بیت(ع) در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد در این برنامه گفت: شب قدر شب بسیار پر خیر و مبارکی است و تقارن شب پرفیض نزول قرآن و شهادت امام علی(ع) شاید این پیام را در پی دارد که سرنوشت و تقدیر بشر وابسته به قرآن و عترت است.
وی با اشاره به اینکه بهترین عمل در شب قدر دعا و نیایش درخواست بخشش گناهان از درگاه خداوند متعال است، اظهار کرد: دعا به انسان قدرتی می‌دهد تا بتواند در برابر چالش‌های زندگی مقاومت و ایستادگی کند.
این کارشناس مذهبی ادامه داد: دعا و درخواست از خدا مقدرات حتمی الهی را تغییر می‌دهد و یکی از دعاهایی که در شب قدر صد مرتبه آن‌را تکرار می‌کنیم دعای رهایی از عذاب و قهر الهی است.
وی گفت: تفکر و تعقل، توبه و استغفار، ترک آزار مردم و تمسک به ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام از مهمترین عوامل رهایی از آتش جهنم است.
حجت الاسلام نژادمحمد افزود: ولایت و محبت امیرالمؤمنین(ع) دژی است که انسان را از عذاب نجات می‌دهد و اگر مردم در محبت آن حضرت همدل و متحد می‌شدند خداوند آتش را خلق نمی‌کرد چرا که سعادت و کمال بشر در تمسک به عترت و ولایت اهل بیت علیهم السلام است.
برپایی نمایشگاه تصویری عفاف و حجاب، ایستگاه تب سنجی و فشار خون، پایگاه طرح اکرام و محسنین، برپایی چایخانه مرام مهدوی و ‌…دیگر خدمات اجتماعی، رفاهی و فرهنگی بود که در حاشیه این مراسم احیای به حاضرین ارائه شد‌.
لازم به ذکر است بخشی از این برنامه از شبکه استانی خراسان رضوی به صورت زنده پخش شد‌.

 

گزارش تصویری