دیدار مدیرعامل جدید مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با فرماندار کاشمر

دیدار مدیرعامل جدید مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با فرماندار کاشمر
شهریور ۱۸, ۱۴۰۲
214 بازدید

دیدار حجت الاسلام و المسلمین احمدی مدیرعامل مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با شریعتمداری فرماندار شهرستان کاشمر جهت تعامل و همکاری در پیشرفت و توسعه برنامه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره)   حجت الاسلام والمسلمین احمدی: 🔰زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) ویژگی های […]

دیدار حجت الاسلام و المسلمین احمدی مدیرعامل مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با شریعتمداری فرماندار شهرستان کاشمر جهت تعامل و همکاری در پیشرفت و توسعه برنامه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره)

 

حجت الاسلام والمسلمین احمدی:

🔰زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) ویژگی های منحصر به فردی دارد که می تواند محملی برای بصیرت افزایی و پایگاهی برای خانواده، نسل جوان و جهاد تبیین باشد.

تلاش داریم با ایجاد زیرساخت های مناسب و با کمک ظرفیت های مردمی و شهرستانی شخصیت و اندیشه های شهید مدرس (ره) را در عرصه ملی و بین المللی معرفی نماییم.

 

🔰فرماندار شهرستان کاشمر:

 

آستان قدس خدمات قابل توجه و ارزنده ای در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) ارائه داده است.

زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس علی رغم وجود امامزادگان واجب التعظیم کاشمر می تواند تبدیل به قطب فرهنگی، سیاسی و اجتماعی منطقه شود و می تواند در جبهه انقلاب ایفا نقش کند.

انتظار داریم در سال آینده همزمان با سالگرد شهید مدرس کنگره ملی شهید آیت الله مدرس و ۱۲۲۰ شهید شهرستان کاشمر با همکاری آستان قدس رضوی برگزار گردد.

فرمانداری شهرستان آمادگی حمایت از طرح های توسعه فرهنگی، خودکفایی مالی و خدمات اجتماعی را دارد.

برچسب‌ها:, ,