برگزاری همایش سه ساله های حسینی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره)

برگزاری همایش سه ساله های حسینی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره)
شهریور ۱۲, ۱۴۰۱
200 بازدید

به گزارش روابط عمومي زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) همزمان با سراسر کشور همایش سه ساله های حسینی به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیه) با حضور کودکان و مادران همراه با برنامه های کودکانه، اجرای پرده خوانی و مرثیه سرایی در زیارتگاه این شهید والا مقام برگزار گردید. محمد یعقوبی مدیریت زیارتگاه شهید […]

به گزارش روابط عمومي زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) همزمان با سراسر کشور همایش سه ساله های حسینی به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیه) با حضور کودکان و مادران همراه با برنامه های کودکانه، اجرای پرده خوانی و مرثیه سرایی در زیارتگاه این شهید والا مقام برگزار گردید.
محمد یعقوبی مدیریت زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) ضمن تسلیت ایام اظهار داشت: برگزاری این همایش در راستای معرفی حضرت رقیه (س) به نسل کودک و نوجوان است.
وی افزود: امروزه بایستی با ابزار و شیوه های جدید مانند هنر و پرده خوانی الگوهای تربیتی و سیره زندگانی پیشوایان دینی را به نسل کودک و نوجوان معرفی کرد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی زراعتی کارشناس حوزه کودک و نوجوان با اجرای پرده خوانی به معرفی حضرت رقیه و شهادت آن حضرت پرداخت و در پایان این برنامه نیز ذاکر اهل بیت کربلایی محمد غلامرضاپور به مرثیه سرایی و ذکر مصیبت پرداخت.

گزارش تصویری

برچسب‌ها:, , , ,