برگزاری همایش بزرگ “یک استکان بهشت” و آیین تجلیل از خادمین چایخانه های حسینی در هیئات مذهبی شهرستان کاشمر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره)

برگزاری همایش بزرگ “یک استکان بهشت” و آیین تجلیل از خادمین چایخانه های حسینی در هیئات مذهبی شهرستان کاشمر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره)
آبان ۱۵, ۱۴۰۱
361 بازدید

به گزارش روابط عمومی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) همایش بزرگ “یک استکان بهشت” در راستای تجلیل از خادمین چایخانه های حسینی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و پیرغلامان اباعبدالله الحسین (ع) با همکاری شورای هیئات مذهبی شهرستان در زیارتگاه این شهید والامقام برگزار گردید. در […]

به گزارش روابط عمومی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) همایش بزرگ “یک استکان بهشت” در راستای تجلیل از خادمین چایخانه های حسینی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و پیرغلامان اباعبدالله الحسین (ع) با همکاری شورای هیئات مذهبی شهرستان در زیارتگاه این شهید والامقام برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی از سخنرانان برجسته کشوری اظهار داشت:

مجالس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از مکان هایی است که دارای قداست و رزق خاص مانند: گریه، ابکاء، زیارت، تولّی، تبرّی، شفاعت و خون خواهی سیدالشهداست.

وی افزود: در طول تاریخ این محافل و مجالس بوده که تفکّر شیعی را ترویج داده است و این دستگاه در آخرالزمان قبله دلها و در نهایت منتهی به ظهور حضرت مهدی عجل الله فرجه خواهد شد.

شعر خوانی، مدیحه سرایی، اجرای گروه تعزیه، حضور خدام حرم مطهر امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک رضوی و تقدیر از پیرغلامان و چای ریزان حسینی از دیگر برنامه های این همایش بود.

در پایان همه میهمانان، متنعم به سفره با برکت سیدالشهداء (ع) شدند.

 

گزارش تصویری

 

برچسب‌ها:, , ,