برگزاری مراسم آخرین شب از لیالی قدر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره)

برگزاری مراسم آخرین شب از  لیالی قدر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره)
فروردین ۲۶, ۱۴۰۲
178 بازدید

همزمان با بیست و سوم ماه رمضان، مراسم آخرین شب از  لیالی قدر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) برگزار شد. به گزارش روابط عمومی زیارتگاه ، ویژه برنامه احیای شب قدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان کاشمر همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد، قرائت دعای جوشن […]

همزمان با بیست و سوم ماه رمضان، مراسم آخرین شب از  لیالی قدر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی زیارتگاه ، ویژه برنامه احیای شب قدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان کاشمر همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد، قرائت دعای جوشن کبیر، قرآن به سر  و مداحی ذاکر اهل بیت کربلایی محمد غلامرضاپور در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد در این مراسم گفت: شب قدر سند امامت، تداوم آن و شب پیوند با امام زمان(ع)  است.
وی افزود: برای اثبات حیات و وجود امام زمان (ع) به سوره قدر احتجاج کنیم چون باید امامی باشد تا محل نزول ملائکه قرار گیرد.
این کار شناس مذهبی اظهار کرد: در شب قدر فرشتگان گرد امام زمان می‌چرخند و مقدرات یک ساله بندگان را به ایشان عرضه می‌کنند.
وی با بیان اینکه بهترین دعا در شب قدر دعا برای تعجیل فرج آن حضرت است و دعا زمینه ظهور را فراهم می‌سازد، گفت: کسی که برای حضرت مهدی دعا می کند ارتباط و پیوندش با حضرت محکمتر و مشمول عنایت و لطف آن حضرت قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام محمد نژاد با اشاره به اینکه اگر تاکنون ظهور اتفاق نیفتاده به خاطر این است که هنوز شرایط ظهور فراهم نشده است، ادامه داد: همراهی و پذیرش مردم، اجتماع قلوب و همدلی در اطاعت از ولایت و اصلاح رفتار از مهمترین شرایط ظهور حضرت مهدی (عج) است.

برچسب‌ها:, , , ,