آیت‌الله مدرس، شهید مبارزه در راه ظلم، استکبار و طاغوت بود

آیت‌الله مدرس، شهید مبارزه در راه ظلم، استکبار و طاغوت بود
آذر ۱۱, ۱۴۰۲
102 بازدید

مدیر عامل موسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس در مراسم بزرگداشت هشتادوششمین سالگرد شهادت این اسوه فقاهت و سیاست گفت: زیارتگاه شهید مدرس توسط استان قدس رضوی بازسازی شده است و امروز ملجأ و پناهگاه مردم قرار است.   حجت‌الاسلام مهدی احمدی با بیان اینکه همه ساله و […]

مدیر عامل موسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس در مراسم بزرگداشت هشتادوششمین سالگرد شهادت این اسوه فقاهت و سیاست گفت: زیارتگاه شهید مدرس توسط استان قدس رضوی بازسازی شده است و امروز ملجأ و پناهگاه مردم قرار است.

 

حجت‌الاسلام مهدی احمدی با بیان اینکه همه ساله و در ایام مختلف ویژه برنامه‌های متعددی در این زیارتگاه اجرا می‌شود، اظهار کرد: زیارتگاه شهید مدرس باید از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه این مکان نورانی به واسطه وجود ایشان باید پایگاه نشر معارف مبارزه با استکبار باشد، تصریح کرد: شهید مدرس شخصیتی داشت که وقتی از او نام می‌بریم یاد مبارزه با استکبار، انگلیس خبیث و فرهنگ منحط غربی می‌افتیم.

مدیر عامل موسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس خاطرنشان کرد: امروز در جهان می‌بینیم که این فرهنگ و سیاست غلط به چه فضاحتی افتاده و آثارش را در غزه می‌بینیم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مدرس، شهید مبارزه در راه ظلم، استکبار و طاغوت بود، افزود: این زیارتگاه باید محور و مهم‌ترین پایگاه نشر این‌گونه معارف باشد و در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

برچسب‌ها:, , , ,