پیام ساقی فرماندار شهرستان کاشمر بمناسبت ۱۰آذر روز مجلس و هشتاد و سومین سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس

پیام ساقی فرماندار شهرستان کاشمر بمناسبت ۱۰آذر روز مجلس و هشتاد و سومین سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس
آذر ۱۱, ۱۳۹۹
206 بازدید

  بسم الله الرحمن الرحیم قبر شهید مدرس پس از شناسایی و بازسازی توسط عاشقان و علاقه مندان ، به قبر آقای شهید مشهور شد و از آن زمان همواره مورد علاقه و احترام مردم آزاده و شهید پرور شهرستان کاشمر بوده و هست. مردم‌داری،استبدادستیزی، ساده‌زیستی و استقلال شخصیتی به عنوان ویژگیهای شخصیتی و بارز […]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قبر شهید مدرس پس از شناسایی و بازسازی توسط عاشقان و علاقه مندان ، به قبر آقای شهید مشهور شد و از آن زمان همواره مورد علاقه و احترام مردم آزاده و شهید پرور شهرستان کاشمر بوده و هست.

مردم‌داری،استبدادستیزی، ساده‌زیستی و استقلال شخصیتی به عنوان ویژگیهای شخصیتی و بارز شهید آیت ا… مدرس باعث شد تا وی به عنوان یکی از چهره‌های درخشان تاریخ تشیع و ایران اسلامی به‌شمار رود.

شهید مدرس همواره با بهره گیری از مکتب ائمه اطهار و معصومین (ع) همیشه با دشمن شناسی و دشمن ستیزی در راه اعتلای دین و ارزشهای اسلامی در دفاع از مظلوم در مقابل ظلم ایستاد.

بازخوانی و تأمل در اندیشه و آرای شخصیت‌هایی همچون شهید مدرس به عنوان یک فقیه آگاه و با تقوا تکلیف و وظیفه مهمی است که بر عهده همه ما بوده تا با معرفی و تبیین ابعاد زندگی آنان پاسدار تلاش‌های بی‌دریغ‌شان باشیم.

زیارتگاه شهید مدرس مرد دین و سیاست با حمایت‌های آستان قدس رضوی به عنوان یک پایگاه فرهنگی و معنوی در منطقه تبدیل شده است وطرح های توسعه آرامگاه شهید مدرس با چشم‌انداز ارتقاء شاخص های کمی و کیفی در ابعاد کالبدی زیست محیطی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی مجموعه آرامگاه شهید مدرس را به عنوان چهره ملی عنصری قوی و هویت ساز برای شهر کاشمر به همراه توانمندسازی بافت ناحیه فراگیر شهری و ارتقاء کیفیت زندگی اجتماعی و نظام کاربردی بافت شهری تبدیل نموده است.

ضمن گرامی داشت روز مجلس شورای اسلامی وهشتاد وسومین سالگرد شهادت آیت ا… سید حسن مدرس بر ساحت اقتدار ایمانی ایشان ادای احترام می‌کنیم واز تلاش ها و زحمات همه دست اندرکاران و مشتاقانی که بی دریغ در جهت تبیین اندیشه های منور ایشان اهتمام ورزید اند  قدردانی می نماییم.

 

 

مسلم ساقی فرماندار

شهرستان کاشمر