همزمان با هفته دولت از جمعی خادمین سلامت زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) تجلیل بعمل آمد.

همزمان با هفته دولت از جمعی خادمین سلامت زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) تجلیل بعمل آمد.
شهریور ۸, ۱۴۰۰
199 بازدید

همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهيدان رجائی و باهنر مراسم تقدیر و تجلیل از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس وابسته به آستان قدس رضوی برگزار شد. در این مراسم که با حضور مدیریت زیارتگاه و ریاست و جمعی از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر […]

همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهيدان رجائی و باهنر مراسم تقدیر و تجلیل از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس وابسته به آستان قدس رضوی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مدیریت زیارتگاه و ریاست و جمعی از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر برگزار شد ، ضمن ادای احترام به مقام شهداء، از امدادگران این مرکز جهت همکاری در برنامه های فرهنگی به عنوان خادمین سلامت تقدیر بعمل آمد .
در این مراسم محمدیعقوبی مدیر زیارتگاه شهید آیت ا… مدرس(ره) ضمن تبیین جایگاه و رسالت امدادگران و نجات گران، از تلاش ها و همکاری های ریاست و اعضاء جمعیت هلال احمر در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی زیارتگاه قدردانی نمود .
احمد رضاپور رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و پرسنل زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس آمادگی خود را جهت همکاری در برنامه‌های ملی و مذهبی همچون گذشته اعلام کرد.

 

گزارش تصویری