شعبه دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی و دفتر پژوهشی شهید آیت الله مدرس در کاشمر افتتاح و راه اندازی شد.

شعبه دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی و دفتر پژوهشی شهید آیت الله مدرس در کاشمر افتتاح و راه اندازی شد.
آذر ۱۴, ۱۴۰۰
299 بازدید

همزمان با بزرگداشت هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره) ، شعبه دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی و دفتر پژوهشی شهید آیت الله مدرس در کاشمر افتتاح و راه اندازی شد. مدیر عامل موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی در مراسم افتتاح شعبه دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی، به ظرفیت های شهرستان […]

همزمان با بزرگداشت هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره) ، شعبه دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی و دفتر پژوهشی شهید آیت الله مدرس در کاشمر افتتاح و راه اندازی شد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی در مراسم افتتاح شعبه دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی، به ظرفیت های شهرستان کاشمر در حوزه فعالیت های قرآنی اشاره کرد و گفت: با آغاز به کار این مجموعه، گامی ارزشمند در راستای کمک به نشر معارف قرآنی در این شهرستان برداشته می شود. حجت الاسلام علی اصغر عطاران طوسی با بیان ایم که شهید مدرس(ره) خود یک رجل قرآنی بود، افزود: تلاش ما بر این است که علاوه بر معرفی شخصیت ایشان، کاستی ها و کمبودهای حوزه قرآنی در شهرستان را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کنیم.

وی همچنین در مراسم افتتاح دفتر پژوهشی شهید آیت الله مدرس(ره)، راه اندازی این مجموعه در کنار ظرفیت زیرساختی و امکانات موجود در مجموعه کتابخانه در حوزه پژوهشی را یک اقدام ارزشمند دانست و گفت: با فراهم شدن بستر لازم در این زمینه هنرنمایی متناسب با شهر کاشمر و شخصیت شهید مدرس اتفاق بیفتد.

عطاران طوسی با دعوت از همه پژوهشگران برای همراهی و همکاری با این مجموعه اذعان کرد: با توجه به اینکه این دفتر پژوهشی وابسته به بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی است، در آینده ای نزدیک شاهد دستاوردهای پژوهشی باشیم.

 

گزارش تصویری

برچسب‌ها:, , , ,